Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Mest blomster og blade
Fra : Ole Larsen

Dato : 16-06-05 15:31

Værsågod at se:

http://home.tiscali.dk/muggler/2005-06-12-04a.jpg

Hvad som helst af kommentarer, socialpædagogiske skulderklap, tudekiks
eller nedsablinger er velkommen.

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (11.maj.2005) design og nye billeder på:

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-05 19:06

> Værsågod at se:
>
> http://home.tiscali.dk/muggler/2005-06-12-04a.jpg

Der er et dejligt lys over det billede. Specielt hvor mit svarvindue dækker
over tidslen.
Det minder mig om min egen have

Hvad historie skal den fortælle? For mig virker den kun forstyrrende midt i
Monet billedet.

Ellers flot billede.
Gert

Fra : Ole Larsen

Dato : 16-06-05 20:46

Gert Nielsen skrev:
> [...]
> Det minder mig om min egen have
>
> Hvad historie skal den fortælle? For mig virker den kun forstyrrende midt i

Åh, jeg havde ikke set at det er en tidsel. Hvad den skal fortælle
bestemmer du, men den skal imo være der - ellers falder billedet.
Tak for ordene

Fra : JorR

Dato : 16-06-05 20:08

> http://home.tiscali.dk/muggler/2005-06-12-04a.jpg
>
> Hvad som helst af kommentarer, socialpædagogiske skulderklap, tudekiks
> eller nedsablinger er velkommen.

Farver skærer så meget i øjene, at jeg får helt kvalme/søsyge af det.
Lyset er ikke énsartet over det hele - det kunne måske være bedre, hvis
det havde samme lys over det hele, som der er midt i billedet? Ellers et
flot billede.

Fra : Michael L

Dato : 16-06-05 20:42

Ole Larsen wrote:

> Værsågod at se:
>
> http://home.tiscali.dk/muggler/2005-06-12-04a.jpg
>
> Hvad som helst af kommentarer, socialpædagogiske skulderklap, tudekiks
> eller nedsablinger er velkommen.

Så skal du dælerme ha' så hatten passer! ;)

Du ved jeg normalt ikke bryder mig om de billeder du laver, men det her
er faktisk ganske fornuftigt. Det er interessant den måde hvorpå du får
blomsterne og bladene til at fremstå på. På én måde er det meget fladt,
men fordi det er så faldt så kan det være svært at se hvad der er i
baggrund og hvad der er i forgrund og på den måde giver det nærmest
lidt en 3D effekt. Jeg synes ikke det er det fedeste billede i verden,
men det er noget af det første du har lavet som tiltaler mig en smule
så det er faktisk meget cool :)

Satans, nu fik jeg ikke mulighed for at skyde det i sænk. ;)

- Michael

Fra : Ole Larsen

Dato : 16-06-05 21:11

Michael L skrev:

> [...]
> så det er faktisk meget cool :)
>
> Satans, nu fik jeg ikke mulighed for at skyde det i sænk. ;)

Tak for ordene -
Jeg skal nok til at lægge stilen om, hvis du ser noget godt i den

Fra : Michael

Dato : 16-06-05 22:10

Hej Ole

Dine tidligere billeder har været noget rodet misk mask efter min mening.

Jeg synes dette er et godt foto med gode faver!

Ole Larsen wrote:

> Tak for ordene -
> Jeg skal nok til at lægge stilen om, hvis du ser noget godt i den

Lider Du af behagesyge? Du skal fotografere for Din egen skyld og
ikke andres! I dette tilfælde har Du lyttet til kritikken og Dit motiv
er enkelt og blev helt godt, så ingen regel uden undtagelser

Michael

Fra : Ole Larsen

Dato : 17-06-05 01:37

Michael skrev:
>Du skal fotografere for Din egen skyld og
> ikke andres!

Nåh... Den havde jeg aldrig gættet selv.

Fra : Michael L

Dato : 16-06-05 22:37

Ole Larsen wrote:

> Tak for ordene -
> Jeg skal nok til at lægge stilen om, hvis du ser noget godt i den

Ja det bliver du da nød til. Det går ikke at du ligger op til en mulig
nedsabling og så laver noget der falder delvist i min samg ;)

- Michael

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-05 21:11

> Værsågod at se:
>
> http://home.tiscali.dk/muggler/2005-06-12-04a.jpg
>
> Hvad som helst af kommentarer, socialpædagogiske skulderklap, tudekiks
> eller nedsablinger er velkommen.

Her har du lavet noget, jeg godt kan li'. Noget så man ikke går til sin
optiker for at få checket syn og briller. Dejlig stemning, flot komposition.
Et fremskridt.

Mvh. Claus Petersen