Overnatningspladser langs autobahn i Tyskl~
Fra : Torben R

Dato : 16-06-05 14:20

Hej campister,

Vi har altid brugt at overnatte i campingvognen på div. Tank & Test samt
Autohof's på turen gennem Tyskland.

I år vil vi gerne overnatte på campingpladse(r) tæt på autobahnen, men
jeg har svært ved at finde en samlet oversigt
over pladser som ligger tæt på autobahnen. Har søgt div. på internettet
samt poi-sider uden det store held.

Findes der mon en sådan oversigt, så overnatning kan planlægges ? Gerne
et link.

På forhånd tak og god sommer camping.

--
Torben R

Fra : Teknonom

Dato : 16-06-05 15:12

"Torben R" <ravnkilde@tele2adslDUERIKKE.dk> wrote in message
> Hej campister,
snip

> Findes der mon en sådan oversigt, så overnatning kan planlægges ? Gerne et
> [...]

Hej Torben.

Du skal bare kigge her:
http://users.pandora.be/leo.huybrechts/d-frame.htm

Også en god sommer til dig og alle vore medcampister!

--

Med venlig campinghilsen, Erik Nielsen - Odense.
Hobby 495 Excelent Ufe - Peugeot 406 2.0 ST - TomTom navigation.

Fra : Torben R

Dato : 16-06-05 16:37

Teknonom wrote:

> Hej Torben.
>
> Du skal bare kigge her:
> http://users.pandora.be/leo.huybrechts/d-frame.htm
>
> Også en god sommer til dig og alle vore medcampister!

Hej Erik,

Tusind tak - det var jo lige det jeg var på jagt efter.

--
Torben R