UE2216
Fra : Henrik

Dato : 02-06-01 13:10

Hejsa

Jeg har fundet et gammelt PCMCIA netkort, som jeg havde tænkt mig at bruge i
min bærbare.

Men jeg kan ikke finde nogen drivere til den.

Selve PCMCIA kortet står der Memory Card Technology - Ethernet Card på
fronten.

På bagsiden står der:

Complies with:
CISPR Class B
FCC Class B
UE2216-1
UE2216-2
FCC ID: HEDEN2216

Når jeg prøver at søge efter FCC ID på windrivers.com skriver den, at det er
et Accton.. Jeg har været inde på deres side, men der kunne jeg kun finde
drivere til noget som hed EN2216-1 og 2.

På selve PCMIA kortet går der en ledning ud, hvor der sidder en box med et
BNC stik og et RJ45. Der står ikke noget på den, men er det ligemeget med
den? (Jeg har aldrig leget med netværk på bærbare før)

Jeg håber I har nogle ideer.

På forhånd tak.

M.v.h.

Henrik

Fra : Frazk

Dato : 03-06-01 10:52

> Selve PCMCIA kortet står der Memory Card Technology - Ethernet Card på
> fronten.

http://www.memory-card-technology.com under fanebladet "Dataram Products"
.., finder du 2 netkort ., med lidt held ., er det nok en af dem .,

Frazk .,

Fra : Henrik

Dato : 03-06-01 15:08

> På http://www.memory-card-technology.com under fanebladet "Dataram
Products"
> ., finder du 2 netkort ., med lidt held ., er det nok en af dem .,

Jeg har prøvet begge, der var desværre ikke nogen af dem, som virker.