Forkert casting
Fra : Allan Knaap

Dato : 16-06-05 11:36

Læste netop på EB at Vin Diesel skal spille Agent 47 i filmatiseringen af
Hitman.

Er det kun mig der synes det er forkert casting ?

Umiddelbart ville jeg hellere se en Christian Bale.

Filmen skal jo nok ses under alle omstændigheder, nu hvor man har spillet
alle spillene. Frygter blot at det ikke bliver den Hitman man kan opleve i
spillene.

Allan Knaap

Fra : Zeki

Dato : 16-06-05 11:40

> Umiddelbart ville jeg hellere se en Christian Bale.

Eller Jason Statham.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 16-06-05 11:57

> Eller Jason Statham.

Den havde jeg også håbet på. Burde i hvert fald være en europæisk
skuespiller IMHO

Fra : Morten Nielsen

Dato : 16-06-05 12:10

"Zeki" <zeki@[fjerndette]tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Eller Jason Statham.

Ja den mand er sgu sej!

Fra : Per

Dato : 17-06-05 14:07

"Zeki" <zeki@[fjerndette]tiscali.dk> wrote in message

> Eller Jason Statham.

Ja The Transporter var jo god ikke ;?
Nej seriøst, så er han da alt for ukendt til at bære andet end mindre
b-produktioner.

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 16-06-05 16:26

"Allan Knaap" <nauclerus@yahoo.com> wrote in message
> [...]
> alle spillene. Frygter blot at det ikke bliver den Hitman man kan opleve i

Vinnie Jones er da den eneste der kan spille Agent 47 !

Mvh. Martin

Fra : Morten DH

Dato : 16-06-05 17:53

"Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Vinnie Jones er da den eneste der kan spille Agent 47 !

110% enig

Fra : John Hinge

Dato : 16-06-05 16:39

On 16 jun 2005 Allan Knaap was heard to say:

> Læste netop på EB at Vin Diesel skal spille Agent 47 i
> filmatiseringen af Hitman.
>
> Er det kun mig der synes det er forkert casting ?

Det ved jeg faktisk ikke.
Personligt tror jeg faktisk det kan være et udmærket valg.
Ok Vin er måske ikke verdens største skuespiller *host*, men
er en udmærket aktion person, og med en god instruktør så
kan der komme noget ganske udmærket ud af det projekt.
Men ok jeg synes f.eks at Pitch Black, Riddick, Fast &
the Furious samt xXx var fin underholdning.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : Allan Knaap

Dato : 16-06-05 17:13

"John Hinge" <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> wrote in message
> [...]
> Men ok jeg synes f.eks at Pitch Black, Riddick, Fast &
> the Furious samt xXx var fin underholdning.

Jeg synes også at de film jeg har set med Vin Diesel var fin underholdning.
Kan blot ikke forene personen Hitman, sådan type mæssigt med en som Diesel.

Allan Knaap

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 16-06-05 17:44

> Jeg synes også at de film jeg har set med Vin Diesel var fin
> underholdning.
> Kan blot ikke forene personen Hitman, sådan type mæssigt med en som
> Diesel.

Heller ikke mig.. Hitman er cool fordi han er stille, præcis og
dødsensfarlig...
Vin Diesel er alt for pumpet og klodset til at spille Hitman.
Attitude-mæssigt ville Christian Bale passe godt. Fysik-mæssigt ville Jason
Statham passe godt og så havde de også styr på action-delen idet Jasons
kampstil ikke er så specielt overdrevet.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-06-05 23:02

Søren Kjeldsen wrote:
> Heller ikke mig.. Hitman er cool fordi han er stille, præcis og
> dødsensfarlig...

og selv lidt af et offer

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 16-06-05 23:16

> og selv lidt af et offer

Det er vel kun i slutningen af første spil?
Og hvis man er snedig nok, kan man faktisk godt undgå at der overhovedet
bliver skudt efter én... Derfor er det så fedt et spil

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-06-05 23:40

Søren Kjeldsen wrote:

> Det er vel kun i slutningen af første spil?

Nu har jeg kun en ret overfladisk kendskab til historien, men bliver 47 ikke
hjernevasket og trænet til hitman?

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 17-06-05 00:15

> Nu har jeg kun en ret overfladisk kendskab til historien, men bliver 47
> ikke hjernevasket og trænet til hitman?

Nej Hitman er en slags kloning... Altså en genmodificeret person, der er
gjort til den perfekte dræber. Ypperste inde for atletik, styrke o.s.v. Så
han er næsten overmenneskelig...
Til sidst i første spil skal han kæmpe mod sine "brødre".

Fra : tjuhej

Dato : 16-06-05 17:47

Det er helt åbenlyst at når man lader Vin Diesel spille rollen, så bliver
det en typisk action film, hvorimod hvis man lod Christian Bale spille
rollen, så ville den blive så meget mere - og efter min mening bedre - end
blot endnu en action film. Og det er ganske simpelt ud fra den betragtning -
min mening naturligvis - at Christian Bale er en suveræn god skuespiller,
der - i modsætning til Vin Diesel - rent faktisk kan spille skuespil, og gør
det rigtigt godt endda.

Ikke et ondt ord om Diesel, for han var da perfekt i xXx m.v. men filmen
risikerer - stadig efter min mening - at blive en typisk action film som vi
alle har set for mange af - som jeg dermed ikke har videre travlt med at få
at se, i modsætning til hvis Bale havde rollen. Så smuttede jeg gerne i
biffen for at se den.

Men - som jeg vist grundigt har understreget - er det helt og aldeles min
personlige mening, at der er fejlcastet - og så afgjort ikke til filmens
fordel.

Fra : Anders

Dato : 21-06-05 10:49

> [...]
> skuespiller, der - i modsætning til Vin Diesel - rent faktisk kan spille
> skuespil, og gør det rigtigt godt endda.

Bale er genial i Equilibrium og American Psycho!
Han ville passe supergodt ind i en Hitman filmatisering.

Man kan da ikke tage en mand som Vin Diesel seriøst?!
Jeg mener.... http://www.imdb.com/title/tt0395699/

/Anders

Fra : AJC

Dato : 22-06-05 00:01

"Anders" <andersvalenFjErN@mail.dk> wrote in

> Bale er genial i Equilibrium og American Psycho!

Han stinker i American Psycho!
I den film minder han for meget om Data fra Star Trek TNG.

Fra : Giraf

Dato : 22-06-05 02:03

> [...]
> det en typisk action film, hvorimod hvis man lod Christian Bale spille
> rollen, så ville den blive så meget mere - og efter min mening bedre - end

Der havde ikke været meget forskel i reign of
fire(http://www.imdb.com/title/tt0253556/), om det så var Vin Diesel
eller Christian Bale i hovedrollen, du kan ikke bare være sikker på at
bare fordi den ene er en bedre skuespiller end den anden, så vil selve
filmen blive bedre.

Personligt vil jeg da heller have Vin Diesel spiller de der hjernedøde
personligheder som ikke har nogen mimik og evt. har solbriller på,
istedet for at Christian Bales talent skal spildes på sådan noget :D

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 17-06-05 11:02

Søren Kjeldsen wrote:

> Nej Hitman er en slags kloning... Altså en genmodificeret person, der er
> gjort til den perfekte dræber. Ypperste inde for atletik, styrke o.s.v. Så
> han er næsten overmenneskelig...

Jeg har altid forestillet mig Pete Postlethwaite i rollen:
http://www.imdb.com/gallery/ss/0103644/Ss/0103644/IMG0001.jpg?path=pgallery&path_key=Postlethwaite,%20Pete

Men han er vel blevet for gammel

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 17-06-05 19:59

>Jeg har altid forestillet mig Pete Postlethwaite i rollen:
>http://www.imdb.com/gallery/ss/0103644/Ss/0103644/IMG0001.jpg?>path=pgallery&path_key=Postlethwaite,%20Pete

>Men han er vel blevet for gammel

Både det og så synes jeg han har for megen følelse i øjenvipperne. Hitman
skal være RIGTIG kølig IMHO

Fra : Per

Dato : 17-06-05 14:05

> [...]
> Hitman.

> Er det kun mig der synes det er forkert casting ?
>
> Umiddelbart ville jeg hellere se en Christian Bale.

Jeg tror da Diesel vil passe meget godt i rollen. Der er vel ikke meget
dialog i den.

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 22-06-05 11:33

"Allan Knaap" <nauclerus@yahoo.com> wrote in message news:<42b15605$0$266$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> alle spillene. Frygter blot at det ikke bliver den Hitman man kan opleve i

Har aldrig spillet Hit Man, men ud fra reklamer og navnet lyder han
mere til at være en dræber end en action helt. Så jo Vin passer
dårligt med den krop hvor lårene nærmest er flyttet op til skuldrene
(ok AS ville være værre).

Liam Nesson, Peter Stomare eller Mats Långbacka kunne også være
alternativer.

Faktisk har jeg ikke set Liam i ret mange roller han IKKE kunne klare.

Mvh
Klavs.