Komme ind på Roskilde uden kø?
Fra : Koeffe

Dato : 16-06-05 11:19

Så er det ved at være tid til Roskilde Festival igen
(JAAAAAHOOOUW!!!!!)

Sidste år troede jeg at jeg var smart og kom søndag
morgen... Da jeg kom der ud var der så 1000+ der havde
overnattet i køen fra lørdag aften. Derfor kom jeg til at
stå i kø i ca. fem timer for at få armbånd på og for at
komme ind. Man kunne nemlig ikke komme ind på billetten som
man kunne engang (de lavede de dog om på senere da de fand
ud af hvor lang tid folk ventedei kø)

Man kan ikke komme ind på billetten i år vel?

Hvornår og hvordan kommer man hurtigst og mest gnidningsfrit
ind? Jeg skal gerne nå at se noget på Pavillon Junior kl.
20.00 om søndagen.

--
Koeffe

Fra : Ulrik

Dato : 16-06-05 16:30

Koeffe wrote:
> Man kan ikke komme ind på billetten i år vel?

Det tvivler jeg på, men jeg ved det ikke.
I år kan man fra lørdag kl. 22.00 få armbånd på, og blive sluset ind i
et "bur", hvor man så kan vente til søndag kl. 08.00, hvor der bliver
åbnet "rigtigt" alle steder. Dette kan du i West. I East er der helt
lukket indtil søndag kl. 08.00.

> Hvornår og hvordan kommer man hurtigst og mest gnidningsfrit
> ind? Jeg skal gerne nå at se noget på Pavillon Junior kl.
> 20.00 om søndagen.

Man tilmelder sig som vagt på festivalen

Ulrik

Fra : Koeffe

Dato : 16-06-05 21:56

"Ulrik" skrev i en meddelelse

> [...]
der bliver
| åbnet "rigtigt" alle steder. Dette kan du i West. I East

Kan man så ikke komme ud igen? Altså man kan ikke komme
lørdag og få armbånd, og så tage hjem og komme igen næste
dag?

--
Koeffe

Fra : Ulrik

Dato : 17-06-05 00:32

Koeffe wrote:
> Kan man så ikke komme ud igen? Altså man kan ikke komme
> lørdag og få armbånd, og så tage hjem og komme igen næste
> dag?

Det ved jeg faktisk ikke! Men de kan vel ikke tillade sig at holde folk
indespærret!

Ulrik

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 16-06-05 16:35

"Koeffe" <graphic.muse[fjernes]@[fjernes]gmail.com> wrote in news:42b151f5$0
$164$edfadb0f@dread11.news.tele.dk in dk.kultur.musik:

> [...]
>
> Hvornår og hvordan kommer man hurtigst og mest gnidningsfrit
> ind? Jeg skal gerne nå at se noget på Pavillon Junior kl.

Det her er hvad festivalen selv skriver på deres hjemmeside:

"Roskilde Festival har i år optimeret forholdene, når publikum indtager
campingarealerne søndag d. 26. juni. Ventetiden minimeres, og indslusningen
forbedres. Dato:
Mandag
30.05.2005

Som noget nyt opstilles der i år skærme ved indgangene til Roskilde
Festival, som løbende viser, hvor der er plads på campingområdet. Således
skulle alle hurtigt og nemt kunne finde frem til en god plads på camping.
Systemet opdateres løbende via meldinger fra de mange servicefolk, som
findes overalt på Roskilde Festivals campingarealer.

Roskilde Festival beklager den lange ventetid ved indgangene ved åbning om
søndagen de seneste år og har frem mod årets festival arbejdet målrettet på
at forbedre adgangsforholdene.

Du får i 2005 mulighed for at ombytte forsalgsbillet til festivalarmbånd fra
søndag den 26. juni kl. 00.00 ved indgangene Øst og Vest (dog uden at få
adgang til campingarealerne), og du vil generelt opleve en mere effektiv
indslusning ved ankomsten til festivalens campingarealer, som fortsat åbnes
søndag d. 26. juni kl. 08.00.

Der vil dog også i 2005 opstå ventetid ved indgangene, når mange tusinde
gæster vælger at ankomme samtidigt. Roskilde Festival opfordrer alle til at
væbne sig med tålmodighed søndag den 26. juni og kvitterer med både indsats
og ambitioner om ventetider, der ikke overstiger to timer. "

Om de så kan holde hvad de lover er noget andet...

mvh.

Søren Hjelholt - Der selv bor så tæt på at der er længere til campingpladsen
en hjem i lejligheden... :-]

Fra : Koeffe

Dato : 16-06-05 21:58

"Søren Hjelholt" skrev i en meddelelse

> [...]
festivalarmbånd fra
| søndag den 26. juni kl. 00.00 ved indgangene Øst og Vest

ååårh, hader de der tidspunkter. Betyder det så kl 00.00
mellem lørdag og søndag nat?

Men så er det bare på dét tidspunkt køen er alenlang, måske.
Så bør man måske komme om søndagen...

--
Koeffe

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 18-06-05 14:13

"Koeffe" <graphic.muse[fjernes]@[fjernes]gmail.com> wrote in news:42b1e7c6$1
$170$edfadb0f@dread11.news.tele.dk in dk.kultur.musik:

> "Søren Hjelholt" skrev i en meddelelse

> ååårh, hader de der tidspunkter. Betyder det så kl 00.00
> mellem lørdag og søndag nat?

Sådan opfatter jeg det i hvert tilfælde, men jeg ved det ikke

/SØren Hjelholt

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-05 09:15

Koeffe wrote:
> "Søren Hjelholt" skrev i en meddelelse

> ååårh, hader de der tidspunkter. Betyder det så kl 00.00
> mellem lørdag og søndag nat?

Søndag kl. 00.00 er starten på søndag. Søndag kl. 24.00 er slutningen på
søndagen.

Stig Bang-Mortensen

Fra : Michael Nielsen

Dato : 24-06-05 15:30

"Stig Bang-Mortensen" <sbmatmortensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Søndag kl. 00.00 er starten på søndag. Søndag kl. 24.00 er slutningen
> på
> søndagen.

Der er ikke noget, der hedder kl. 24.00...

Michael

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 24-06-05 19:58

Michael Nielsen skrev:
> Der er ikke noget, der hedder kl. 24.00...

Vrøvl.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk