Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Musvit04 - så er den der.
Fra : Poul Petersen

Dato : 16-06-05 09:42

Alle gode gange 3 - billedet er ikke beskåret
http://home19.inet.tele.dk/poulm/Billeder/Musvit04.jpg
Poul.

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 16-06-05 09:44

Poul Petersen wrote:
> Alle gode gange 3 - billedet er ikke beskåret
> http://home19.inet.tele.dk/poulm/Billeder/Musvit04.jpg
> Poul.

Sikke en masse postyr for et billede af en bette fugl

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

- The best way to kill a troll, is to ignore him.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 16-06-05 09:55

Thomas Schreiber wrote:

> Sikke en masse postyr for et billede af en bette fugl

Jae... og så tæt burde detaljerne være så knivskarpe, at man kan
næsten kan "skære" sig på dem, men billedet fremstår meget uldent og
fladt, der mangler lys og sprøjt i farverne - min karrakter er, at
det er et lidt over middel knipseri, der kun overlever på, at
motivet er lidt usædvanligt...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Poul Petersen

Dato : 16-06-05 11:46

> [...]
> fladt, der mangler lys og sprøjt i farverne - min karrakter er, at
> det er et lidt over middel knipseri, der kun overlever på, at

Hvor lang tid tror du jeg havde til at indstille apparatet ? - der blev bare
knipset, inden motivet drog videre ud i den store vereden - der må og kan så
redigeres lidt i billedet. Hvis du gør billedet lysere bliver det bare mere
fladt - ( burde du vide ) husk det er en unge med meget sarte farver -
bortset fra at jeg godt kunne tænke mig billedet med lidt større
dybdeskarphed, synes jeg billedet er ok.
Poul.

Fra : Jakob

Dato : 16-06-05 09:56

In article <42b13bdb$0$18640$14726298@news.sunsite.dk>,
REMOVEnews@schreiber.se says...
..inet.tele.dk/poulm/Billeder/Musvit04.jpg

> Sikke en masse postyr for et billede af en bette fugl

Sådan er det, det er markesføring der tæller i verden idag ;0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Flemming Gram Christ~

Dato : 16-06-05 10:23

Den er da sød.
Det uskarpe træ i forgrunden generer mit øje.
Det er ikke altid at lille skarphedsdybde er bedst.

Mvh

Fra : Bo Bjerre

Dato : 16-06-05 10:42

Poul Petersen wrote:
> Alle gode gange 3 - billedet er ikke beskåret
> http://home19.inet.tele.dk/poulm/Billeder/Musvit04.jpg
> Poul.

Jeg ville beskære det til lige under neglene på fjerkræet. Det uskarpe
stakit i forgrunden er meget påtrængende. Det lægger ligesom distance
til fuglen.

Bo //

Fra : Brian Lund

Dato : 16-06-05 14:02

> Alle gode gange 3 - billedet er ikke beskåret
> http://home19.inet.tele.dk/poulm/Billeder/Musvit04.jpg
> Poul.

Motivet, altså fuglen, er da meget godt fanget! - Men resten af billedet er
så desværre ikke ret godt, desværre mangler der også noget sollys.
Forgrund/baggrund kan du jo desværre ikke lave om, men et træ eller en busk
havde været perfekt ;)

Brian

Fra : Poul Petersen

Dato : 16-06-05 14:44

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> så desværre ikke ret godt, desværre mangler der også noget sollys.
> Forgrund/baggrund kan du jo desværre ikke lave om, men et træ eller en

Nu er det altså fuglen, der var objektet - ikke baggrunden/forgrunden - det
er jo ikke et arrangeret optagelse og det var ikke muligt at overtale
fuglen hen og sidde i et træ/busk.
Poul.