Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon 40, 50, 70 + måske flere....
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 16-06-05 07:17

Jeg fik lidt mere info fra min fotohandler igår.

Han siger at der nu er i alt 9! kortmærker der ikke kan køre med Canons 40,
50 700
og måske endnu flere af deres nye kameraer....

Canon har indtil nu ment at det var kortene det var galt med, men nu er det
jo så hele 9 fabrikater
den er gal med, de 9 er nu i samlet front gået til canon fordi det ikke KAN
være alle 9 fabrikater
den er gal med, men er nødt til at være Canons Firmware eller
hukommelsescontrolleren...

Egentligt underligt at Canon ikke svarer nogle af indlægene her i
gruppen....

Mvh Henrik

Fra : Brian Lund

Dato : 16-06-05 07:32

> Egentligt underligt at Canon ikke svarer nogle af indlægene her i
> gruppen....

Det er nok fordi;
1) Canon læser ikke gruppen her!
2) Skulle en dansk canonmedarbejder alligevel læse gruppen er der ikke meget
han kan gøre, da de danske canonmedarbejdere intet har med kameradesign at
gøre!

Brian

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 16-06-05 15:55

In article <42b11967$0$18637$14726298@news.sunsite.dk>, Henrik (Silkeborg) wrote:
> Jeg fik lidt mere info fra min fotohandler igår.
>
> Han siger at der nu er i alt 9! kortmærker der ikke kan køre med Canons 40,
> 50 700
> og måske endnu flere af deres nye kameraer....

De 9 fabrikanter bruger vel samme controller ? Jeg har tidligere haft
DaneElec der havde Toshiba controller, og en anden med Sandisk controller
så vidt jeg husker.

Den label der sidder udenpå er kun en lille del af ligningen.

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-05 19:54

"Henrik (Silkeborg)" <henrik_newsNOSPAMHERE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
40,
> 50 700
> og måske endnu flere af deres nye kameraer....

Har du en oversigt over hvilke kort der ikke dur med Canon ?

Peter