Star Wars 3
Fra : peter

Dato : 15-06-05 23:04

Var lige inde og se den vel sidste i serien

kan det passe at den officer man ser til slut sammen med veder og kejseren
og som for mig at se aldrig rigtig kommer i fokus skal ligne den flåde
kommendant som vader kvæler med kraften i den første star war 4

måske langt ude men det slog mig med det samme jeg så ham

skægt som de i løbet af filmen glider lige så stille tilbage til de gamle
star wars uniformer og mange andre ting

Fra : Thomas

Dato : 15-06-05 23:42

"peter" <a.@a.dk> skrev i en meddelelse

> kan det passe at den officer man ser til slut sammen med veder og kejseren
> og som for mig at se aldrig rigtig kommer i fokus skal ligne den flåde
> kommendant som vader kvæler med kraften i den første star war 4

Jeg syntes mere han ligner ham der beordrer Vader, til at stoppe med
at kvæle ham...

Er der forresten nogen der har lagt mærke til George Lucas i filmen??
Ifølge IMDB 'spiller' han 'Baron Papanoida' i filmen...
Jeg har nu set den 2 gange... Men jeg har ikke set ham nogen steder...
Er der andre der har lagt mærke til hvor han gemmer sig??

Mvh. Thomas

Fra : Peter Kaas

Dato : 16-06-05 00:09

> Jeg syntes mere han ligner ham der beordrer Vader, til at stoppe med
> at kvæle ham...

Netop! Det er Guvernør (eller Grand Moff) Tarkin man ser til allersidst. Det
er også ham, der i 4'eren beorder Dødsstjernen til at ødelægge Alderaan.

> [...]
> Jeg har nu set den 2 gange... Men jeg har ikke set ham nogen steder...
> Er der andre der har lagt mærke til hvor han gemmer sig??

Han står lige til højre i billedet inden Anakin løber ind i Palpatines
private loge i operaen. Den person, Lucas taler med skulle vist være hans
datter.

Mvh
Peter

Fra : Morten Nielsen

Dato : 16-06-05 12:12

"Peter Kaas" <peter_kaas@mail.dk> skrev i en meddelelse
> kejseren

> Netop! Det er Guvernør (eller Grand Moff) Tarkin man ser til allersidst.
Det
> er også ham, der i 4'eren beorder Dødsstjernen til at ødelægge Alderaan.

De burde have brugt en simpel maske, eller have tryllet lidt mere med
computeren, i stedet for bare at have brugt en skuespiller der "ligner ham
så'n lidt..."

Fra : Peter Larsen

Dato : 16-06-05 15:55

"Morten Nielsen" <denmark_mn@hotmail.com> wrote in message

> [...]
De burde have brugt en simpel maske, eller have tryllet lidt mere med
> computeren, i stedet for bare at have brugt en skuespiller der "ligner ham

Synes nu det var nemt nok at spotte hvem han skulle forstille at være.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 16-06-05 20:18

> De burde have brugt en simpel maske, eller have tryllet lidt mere med
>
> Synes nu det var nemt nok at spotte hvem han skulle forstille at være.

Ja jeg var sgu heller ikke det mindste i tvivl. Måske var min far det lidt,
men han spørger jo også stadig om ham drengen i episode 1 er ham Alec
Guiness fra de gamle film

Fra : No Humor Man

Dato : 17-06-05 08:01

Søren Kjeldsen wrote:

> Ja jeg var sgu heller ikke det mindste i tvivl. Måske var min far det lidt,
> men han spørger jo også stadig om ham drengen i episode 1 er ham Alec
> Guiness fra de gamle film

Mener han Anakin drengen eller Obi-Wan drengen? ,-)

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers
The Insane Asylum: http://www.fortunecity.com/marina/anchor/986/

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 17-06-05 08:55

> Mener han Anakin drengen eller Obi-Wan drengen? ,-)

Det må så blive Anakin :-l

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 18-06-05 19:11

"Peter Larsen" skrev i en meddelelse

> Synes nu det var nemt nok at spotte hvem han skulle >forstille at være.

Ja,,,,, i tresserne blev han betragtet som lidt af en gyser expert
http://www.imdb.com/name/nm0001088/

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : digi

Dato : 18-06-05 20:51

On Thu, 16 Jun 2005 16:55:12 +0200, "Peter Larsen" <Lort@Lort.lort>
wrote:

>"Morten Nielsen" <denmark_mn@hotmail.com> wrote in message

> De burde have brugt en simpel maske, eller have tryllet lidt mere med
>
>Synes nu det var nemt nok at spotte hvem han skulle forstille at være.

Yeps

Fra : Nick Bødker Holmberg

Dato : 16-06-05 12:19

Peter Kaas <peter_kaas@mail.dk> wrote:

> Han står lige til højre i billedet inden Anakin løber ind i Palpatines
> private loge i operaen. Den person, Lucas taler med skulle vist være hans
> datter.

Han står i venstre side men ellers rigtigt:)

--
Nick Bødker Holmberg
nick AT ravnekrogen.dk

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 16-06-05 15:59

""Nick Bødker Holmberg"" <null@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Han står i venstre side men ellers rigtigt:)

Og så er han malet blå i hovedet, ligesom datteren der står ved siden af
ham.
--
Jonas

Fra : Peter Kaas

Dato : 16-06-05 16:10

> Han står i venstre side men ellers rigtigt:)

D'oh. Hans højre... ahem...

Mvh
Peter