baggrund på <tr>
Fra : John Kjoller

Dato : 15-06-05 22:09

hvordan er det nu lige med <tr>

Jeg troede at hvis jeg satte et billede som baggrund på en <tr> , så ville
dette billede vises henover alle <td> i den pågældende <tr>

Men jeg har indsat et billede, som er samme bredde som hele tabellen. Og i
IE og Opera ser det ud af h... til.
De gentager mit billede i hver <td> - og det var jo ikke meningen.

FF fungerer fint.

Se her: www.csbbooking.dk

Nogen bud på løsning?

Kh
john

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 15-06-05 22:21

John Kjoller wrote:

> Se her: www.csbbooking.dk

Dødt link.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : John Kjoller

Dato : 15-06-05 22:21

Hvorfor er det at jeg bare altid lsver fejl i adressen, når jeg poster noget
her?

hermed den korrekte adresse:

www.csbbooking.frac.dk

Og undskyld.
Kh
john

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 16-06-05 10:18

John Kjoller skrev:

> hermed den korrekte adresse:
>
> www.csbbooking.frac.dk

Hm - "Siden er lukket grundet ulovlige filer!"

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Benny Nissen

Dato : 16-06-05 18:11

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Hm - "Siden er lukket grundet ulovlige filer!"

Hvad mon det er fo filer John har lagt så sitet ?

Jeg har da ikke oplevet noget på siden, der kunne give anledning til det ...

John: Kig ind hos www.kleinweb.dk og få et 'rigtigt' hotel ( ja, jeg
kender indehaveren privat).

--
Benny Nissen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 16-06-05 21:46

Benny Nissen wrote:

> Hvad mon det er fo filer John har lagt så sitet ?
> Jeg har da ikke oplevet noget på siden, der kunne give anledning til
> det ...

Hos frac.dk tillader de ikke, at man lægger f.eks. zip-filer til download.
Kan det være sådan noget?

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : John Kjoller

Dato : 17-06-05 22:13

"Erik Ginnerskov" <erik@donotspammmeplease.invalid> skrev
> Hos frac.dk tillader de ikke, at man lægger f.eks. zip-filer til download.
> Kan det være sådan noget?

Har lige været på en lille turné, så jeg har været fraværende i nogle dage.

På nogle af kunstnersiderne, lå der mp3 filer - for at teste om det
fungerede som det skulle.
havde ikke tænkt over at frac ikke tillader den slags. Jeg bruger kun frac
til at teste nye hjemmesider. Så pyt med det.
Har fjernet filerne, inden jeg røg i fængsel.

jeg har et "rigtigt" webhotel, der ligger og venter, til når siderne er
færdige.

Kh
John

Fra : Tidemann

Dato : 17-06-05 09:47

"John Kjoller" skrev

http://www.mariannes.frac.dk/csb/kalender-test.php

--
Venlig hilsen
Marianne

Fra : John Kjoller

Dato : 17-06-05 22:15

"Tidemann" <tidemann@2Youtdcadsl.dk (Slet 2You)> skrev

> http://www.mariannes.frac.dk/csb/kalender-test.php

Hej Marianne!

tak for forslag.... Men der skal jo en lille sort streg ind mellem hvert
indslag i kalenderen.
Men måske kan din ide bruges, og udvikles. jeg gemmer den lige, og prøver at
rode videre, når jeg lige får lidt tid igen.

Tak!

Kh
john

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 17-06-05 23:05

John Kjoller wrote:

> Men der skal jo en lille sort streg ind mellem
> hvert indslag i kalenderen.

Det har jeg da set, at Marianne klarede ved at sætte border-bottom på nogle
celler.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Tidemann

Dato : 19-06-05 09:21

"Erik Ginnerskov" skrev

> Det har jeg da set, at Marianne klarede ved at sætte border-bottom på nogle
> celler.

Ja, men hvorfor virker det kun i IE?
Og den kan alligevel ikke bruges, den border-bottom, for den går ud til
kanten.
Så John bliver nød til at sætte en grafik ind som streg!!
Eller er der andre løsninger, ud over at beholde den gamle kalender/tabel?

Han kan lave midtergrafikken bredere (i den gamle) så han kan nøjes med to
celler i stedet for fire, så fylder den mindre.

design af: - www.ragdollys-cat-link.dk - www.dhejne.dk
www.formdinfremtid.dk - www.royalmontana.dk

Fra : John Kjoller

Dato : 19-06-05 10:18

> [...]
>
> Han kan lave midtergrafikken bredere (i den gamle) så han kan nøjes med to
> celler i stedet for fire, så fylder den mindre.

Tror nok at jeg har løst det, nu.

Det fungerer i hvert fald på min IE FF og Opera. Ser det ok ud hos jer
også?

www.csbbooking.dk

Fra : John Kjoller

Dato : 19-06-05 13:27

Forkert link igen igen igen. Undskyld.

www.csbbooking.frac.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 19-06-05 17:54

John Kjoller wrote:
> Forkert link igen igen igen. Undskyld.
>
> www.csbbooking.frac.dk

OK i FF. I IE er scrollbaren næsten ikke til at få øje på. Kan du ikke
overtales til at fjerne den ikke-valide kode til scrollbarfarvning.

Uanset om du lader scrollbaren forblive ude i højre side eller om du flytter
den ind et sted i hjemmesiden, er den stadig brugerens værktøj, ikke en
integreret del af hjemmesiden.

Bortset fra det også OK i IE.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/