Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotokonkurrence Reminder
Fra : Ukendt

Dato : 15-06-05 21:59

For at man lige kan huske at den eksisterer, så minder jeg om konkurrencen,
jeg udskrev for nu 14 dage siden. Nu er det halve af tiden jo gået...

Den 10/4 afsluttede Frodo Nifinger en fotokonkurrence, hvor emnet var
"Forår". Jeg var så heldig at gå hen og vinde denne konkurrence. Og da jeg
mødtes med Frodo, lovede jeg på eget initiativ, at jeg ville udskrive endnu
en konkurrence, for at vi kan få lidt at lege med her på d.f.f.

Denne konkurrence kommer til at dreje sig om emnet "Venskab". Præmien er en
buket blomster, sendt til en adresse i Danmark, hvor Interflora leverer, og
valgt af vinderen (jeg har ingen forbindelse til Interflora).

Hver deltager må max. deltage med tre billeder. Du må indlevere 3 billeder.
IKKE flere end 3.
Man indleverer ved at uploade sit/sine billeder på et egnet site
(fotokritik, egen HP eller lign.)
Derefter sender du en mail til mig personligt på
clapet'snabela'bolignet-aarhus.dk indeholdende link og gerne en forklaring
til billederne.

Du må IKKE offentliggøre linket her i gruppen inden deadline d 1/7.
Ved offentliggørelse af link i utide, diskvalificerer jeg billederne.

Det er op til mig at offentliggøre linkene og jeg vil så vidt muligt
sideløbende give kritik til hvert billede.

Som primus motor i konkurrencen og donor af præmien udpeger jeg suverænt
vinderbilledet efter min egen afgørelse, og vil gøre det den 7/7.
I den mellemliggende uge fremvises billederne, og gruppen må meget gerne
komme med kritik til billederne, hvilket kan påvirke mit valg efterfølgende.

Med venlig hilsen
Claus Petersen

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 15-06-05 22:02

Claus Petersen skrev en masse:

Godt du kom en reminder. Jeg tror jeg vil smide et par billeder efter
dig, når jeg lige får taget nogle "venskabs billeder"

Blomster er jo lette point hos det modsatte køn

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

- The best way to kill a troll, is to ignore him.

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-05 22:08

"Thomas Schreiber" <REMOVEnews@schreiber.se> skrev i en meddelelse
> Claus Petersen skrev en masse:
>
> Godt du kom en reminder. Jeg tror jeg vil smide et par billeder efter dig,
> når jeg lige får taget nogle "venskabs billeder"
>

> Blomster er jo lette point hos det modsatte køn

Nemlig!