Syret periodisk fejl igen
Fra : John Kjoller

Dato : 15-06-05 19:46

Jeg tillader mig lige at poste igen, - jeg er ret forundret.
Og ANER ikke hvordan jeg skal gribe det an.

Jeg får et syret fænomen her:

http://csb.dk/main.php?vis=artist&artist=basix1&indhold=tourplan

- Nogle gange mangler der noget....

Se www.csb.dk/screen_dumps.doc (dumps af skærmen, når de mangler noget)

Det ser ud som om det altid virker, når man kommer fra en af de andre
sider. Men hvis man så opdaterer siden, når man er inde på "Tourplan" - så
mangler der pludselig noget....- nogle gange. Andre gange kan man
overhovedet ikke "trigge" fejlen.

Nogen der kan gennemskue?

KH
John

Fra : Stig Johansen

Dato : 16-06-05 06:16

John Kjoller wrote:

> Jeg tillader mig lige at poste igen, - jeg er ret forundret.
> Og ANER ikke hvordan jeg skal gribe det an.
>
> Jeg får et syret fænomen her:

Og her:
telnet csb.dk 80
Trying 80.196.101.239...
telnet: connect to address 80.196.101.239: No route to host

Gad vide om de er ved at pille i deres router tabeller?

Stig Johansen

Fra : Tidemann

Dato : 20-06-05 14:07

"John Kjoller" skrev
> [...]
> sider. Men hvis man så opdaterer siden, når man er inde på "Tourplan" - så
> mangler der pludselig noget....- nogle gange. Andre gange kan man

Jeg ved ikke hvad fejlen er, men har lavet en anden opsætning af siden!
Måske kan den bruges
http://www.mariannes.frac.dk/csb/tourplan.php

--
Venlig hilsen
Marianne

Fra : Tidemann

Dato : 21-06-05 10:03

"Tidemann" skrev

> Jeg ved ikke hvad fejlen er, men har lavet en anden opsætning af siden!
> Måske kan den bruges
> http://www.mariannes.frac.dk/csb/tourplan.php

Nå, nu har jeg studeret det nærmere og fundet ud af, at det er footeren det er
galt med!
Tror jeg? Hvis den slettes ser det ud til at virke........