Gas installation defekt?
Fra : Ukendt

Dato : 15-06-05 18:24

Jeg har en ældre campingvogn som indeholder følgende ting som kan køre på
gas: Komfur, varmeovn, lampe og køleskab.

Jeg har installeret en helt ny 11 kg. gasbeholder, men jeg kan ikke få noget
af det til at virke. Inde i skabet under komfuret og bag køleskabet kommer
gassen ind udefra, hvor der sidder nogle åben/luk haner for de forskellige
ting. Jeg har prøvet at sætte disse i alle mulige stillinger, men jeg kan
ikke få gang i noget som helst.

Er der nogen som har nogen forslag???

Fra : Johnny

Dato : 15-06-05 18:33

"Mikkel" <-> skrev i en meddelelse
> [...]

> forskellige ting. Jeg har prøvet at sætte disse i alle mulige
stillinger,
> men jeg kan ikke få gang i noget som helst.

Måske din regulator er defekt!
Eller regulatoren ikke trykke ordentlig i bund.

Johnny

Fra : Steen Larsen

Dato : 15-06-05 18:46

Johnny wrote:

> Måske din regulator er defekt!
> Eller regulatoren ikke trykke ordentlig i bund.

Og husk at få den gastestet, gas er ikke at spøge med ikke gør det selv
arbejde.

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Søren

Dato : 16-06-05 10:37

> Måske din regulator er defekt!
> Eller regulatoren ikke trykke ordentlig i bund.

Det kan også være der sidder en hane/afbryder ude i gaskassen !

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 16-06-05 19:44

"Søren" <nospam_svu@ccieurope.com> skrev i en meddelelse

> Det kan også være der sidder en hane/afbryder ude i gaskassen !

Tja - på en nyere regulator sidder der jo faktisk en vippeabryder ovenpå -
de ældre har vist alle en drejeknop.
Ellers er der jo - som andre foreslår - spørgsmålet om regulatoren sidder
rigtigt på flasken. Når den er låst korrekt fast må du ikke kunne hive den
af uden at løfte i udløserringen.
Og de kan være_meget_ stramme at få mast ordentligt på !

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : Tommy Hansen

Dato : 15-06-05 20:21

"Mikkel" <-> skrev i en meddelelse
Jeg har prøvet at sætte disse i alle mulige stillinger, men jeg kan
> ikke få gang i noget som helst.
>
> Er der nogen som har nogen forslag???
Mit eneste forslag er at få en aut. f-gas installatør til at gå hele
installationen igennem. Alt andet er uforsvarligt.

Mvh. Tommy