overførsel af billede m.m på Samsung E700
Fra : Carina og Michal

Dato : 15-06-05 17:01

Hej

Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg overfører mine billeder m.m
fra min Samsung E 700 til min computer.
Jeg har anskaffet mig et overførselskabel men kan ikke rigtig finde ud af
hvordan det fungere.

Håber i kan hjælpe mig

Mvh
Carina

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 15-06-05 17:27

originalt kabel?

Fra : Carina og Michal

Dato : 15-06-05 17:32

Nej et jeg har købt på nettet

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 15-06-05 17:55

On Wed, 15 Jun 2005 18:31:50 +0200, "Carina og Michal"
<crimic@webspeed.dk> wrote:

>Nej et jeg har købt på nettet

og du har hentet den rette software på samsung.com?