Problem med C&C Generals
Fra : Billy Bob

Dato : 15-06-05 15:02

Hej Gruppe

Efter jeg har skiftet Computer fryser installationen af cd2 på 99% og så
sker det absolut intet mere.

Har en 3.2 GHz med 1Gb ram og et Nvidea Gforce fx5500

Nogen der kan hjælpe

Vh
Jan

Fra : Myt

Dato : 15-06-05 16:30

"Billy Bob" <friis13@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sker det absolut intet mere.
>
> Har en 3.2 GHz med 1Gb ram og et Nvidea Gforce fx5500

Jeg har været ude for med andre spil, at de ikke vil installeres når der var
så mange RAM, de læser det som om der kun er 1 Mb, og ikke 1 Gb

Myt

Fra : Billy Bob

Dato : 15-06-05 18:41

Hej
Tak for svaret men det er ikke det

Vh
Jan

Fra : ct

Dato : 17-06-05 19:53

er cd´en ridset ?

Fra : Billy Bob

Dato : 18-06-05 10:30

Nej det er den ikke. Ikke engang en lille ridse jeg ved godt at spillet er
meget følsomt for ridser.
Tak for svaret

Vh
Jan