BF 2, kan man ikke få fly i singleplayer ?~
Fra : Jakob

Dato : 15-06-05 10:33

Så er det lykkedes at få BF2 til at køre, men jeg undrer mig over at man
ikke kan få fly og choppers i singleplayer da banen er her skaleret ned.
Kan man ændre på det ??
--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : N?far

Dato : 14-06-05 11:35

"Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> Så er det lykkedes at få BF2 til at køre, men jeg undrer mig over at man
> ikke kan få fly og choppers i singleplayer da banen er her skaleret ned.
> [...]

http://www.tweakguides.com/BF2_1.html
har ik prøvet det endnu, men skriv da tilbage, hvis det virker for dig.

mvh.

Fra : Saitek

Dato : 15-06-05 18:44

> [...]
> Så er det lykkedes at få BF2 til at køre, men jeg undrer mig over at man
> ikke kan få fly og choppers i singleplayer da banen er her skaleret ned.

man kan godt prøve fly og choppers ved at sætte en server op lokalt, men det
er nok ikke lige det du mener. Det er en map der er udvidet i forhold til
den singleplayer map der er.

Nå. det vidste du godt Jamen så....

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 16-06-05 10:10

"Saitek" <wicbdk@Jubi.com> skrev i en meddelelse
> man kan godt prøve fly og choppers ved at sætte en server op lokalt, men
> det er nok ikke lige det du mener. Det er en map der er udvidet i forhold
> til den singleplayer map der er.

Man skal dog huske at den lokale server skal stå til at modtage 32
personer. Ellers får man det lille map.

/Kenneth Iversen