[FrontPage Gem resultater-komponent]
Fra : Torben Thomsen

Dato : 15-06-05 10:19

Jeg har flytte min hjemmeside fra en udbyder til en anden. efter flytning
virker min formularer ikke mere, men på siden står der: [FrontPage Gem
resultater-komponent]

Hvad kan det skylles?

VH

Torben Thomsen

Fra : Martin Møller

Dato : 15-06-05 13:06

Torben Thomsen wrote:
> Jeg har flytte min hjemmeside fra en udbyder til en anden. efter
> flytning virker min formularer ikke mere, men på siden står der:
> [FrontPage Gem resultater-komponent]
>
> Hvad kan det skylles?

Kan det skyldes at du ikke har fået slået FP udvidelserne til hos din nye
udbyder?

Martin

Fra : Torben Thomsen

Dato : 16-06-05 16:47

"Martin Møller" <martinboySPAM@FILTERhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan det skyldes at du ikke har fået slået FP udvidelserne til hos din nye
> udbyder?
>
> Martin

Der var en fejl hos udbyderen. Så jeg er skifte til en anden, hvor det hele
virker.

Torben