petstroller
Fra : Jane

Dato : 15-06-05 09:12

Jeg kunne altså enormt godt tænke mig sådan en dims men
den er da frygtelig dyr og især hvis man selv skal
importere den - er der nogen som kender en dansk
forhandler af et tilsvarende produkt?
http://www.catsanddogspa.com/petstroller.html

Jane/Ma~
--
http://spaces.msn.com/members/kkgnsdlkng/

Fra : Denise

Dato : 15-06-05 09:53

"Jane" <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak> wrote in message
> [...]
> den er da frygtelig dyr og især hvis man selv skal
> importere den - er der nogen som kender en dansk

Orv, hvor smart, desværre kender jeg ikke nogle dansk forhandler.

--
Hilsen Denise

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 15-06-05 11:04

Jane skrev i en meddelelse
> [...]
> den er da frygtelig dyr og især hvis man selv skal
> importere den - er der nogen som kender en dansk

www.felismir.dk har sådan en her i sortimentet:
http://www.catsanddogspa.com/kittywalkdeckandpatio.html

Det kunne jo være at Lene også kunne skaffe strolleren - jeg tror bare ikke
den bliver ret meget billigere. Jeg opgav selv import af varerne fra siden
da jeg startede butik, fordi jeg ikke ville kunne sælge tingene på det
danske marked til den pris jeg ville ende på.

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 18-06-05 10:33

"Jane" <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak> skrev i en meddelelse
> [...]
> den er da frygtelig dyr og især hvis man selv skal
> importere den - er der nogen som kender en dansk

Ja undskyld, men jeg synes at det ligner noget billigt bras. Mon ikke det
bedre kan betale sig at finde en klapvogn og så ombygge den?

Fra : Jane

Dato : 22-06-05 09:14

Brian Axelgaard skrev i

> Ja undskyld, men jeg synes at det ligner noget billigt bras. Mon ikke
> det bedre kan betale sig at finde en klapvogn og så ombygge den?

Jamen hvis du har en ombygget klapvogn du vil sælge billigt
så lad mig høre om det.

Jane/Ma~
--
http://spaces.msn.com/members/kkgnsdlkng/