Flash Siemens SL55
Fra : Chris

Dato : 15-06-05 08:39

Hej !

Min Siemens Sl55 som jeg ellers har været glad for, har i det sidste stykke
tid opført sig mærkeligt.
Indimellem har den ikke reageret på tastetryk og man har skulle trykke meget
hårdt for at få den til at reagere. (jeg har forsøgt at blæse den
igennem/rense den).
Her forleden dag reagerede den overhovedet ikke på nogen taster. Det
mærkelige er at man kan tænde telefonen, men ligeså snart man når til
indtast sim-kode reagerer den ikke på noget mere....heller ikke på tænd/sluk
knappen.
Efter en masse fifleri med telefonen, trykken på en masse knapper osv.
lykkedes det at få den til at reagere... men det er skide svært.

En firmware upgrade fra Siemens hjemmeside er desværre ikke til nogen nytte,
da det kræver at man kan tænde / slukke telefonen på knappen. Er der nogen
der kender en siemens flasher, eller noget andet software jeg kan forsøge
mig med, så jeg evt kan få min telefon til at virke igen.

Mvh Chris