Musik i Tour de France trailer
Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 14-06-05 20:57

Hej NG!

Kan nogle venlige sjæle give mig navnet på den sang der bliver brugt i den
nye Tour de France trailer på TV2, med Jørgen Leth?

Mvh. Rasmus

Fra : schlafen

Dato : 14-06-05 21:49

Train - Drops Of Jupiter.....

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 15-06-05 16:15

"schlafen" <luft@hansa.de> wrote in message
> Train - Drops Of Jupiter.....

Nej, det er ikke den - så poppet er den nemlig ikke :)

/Rasmus

Fra : Christian Muus

Dato : 15-06-05 18:04

> [...]
>
> Kan nogle venlige sjæle give mig navnet på den sang der bliver brugt i den
> nye Tour de France trailer på TV2, med Jørgen Leth?

Mener det er "You"...et irriterende hit i start-90'erne med et band der vist
nok kom fra Belgien, men som jeg ikke kan lige kan huske navnet på. Og
titlen på sangen er ikke lige så google-venlig

Fra : morten h.

Dato : 15-06-05 19:15

Christian Muus skrev:

> Mener det er "You"...et irriterende hit i start-90'erne med et band der vist
> nok kom fra Belgien, men som jeg ikke kan lige kan huske navnet på. Og
> titlen på sangen er ikke lige så google-venlig

Ten Sharp?

Jeg kunne ellers - som schlafen - sværge på det var drops of jupiter.
Men det er måske en anden tour-teaser.

/morten

Fra : schlafen

Dato : 15-06-05 20:06

> Jeg kunne ellers - som schlafen - sværge på det var drops of jupiter.
> Men det er måske en anden tour-teaser.

Der er en teaser med Drops of Jupiter - uden tvivl, men om der er andre ved
jeg ikke.

Fra : Christian Muus

Dato : 15-06-05 21:07

"morten h." <mortenh12345@notmail.com> skrev i en meddelelse

> Ten Sharp?
>
> Jeg kunne ellers - som schlafen - sværge på det var drops of jupiter.
> Men det er måske en anden tour-teaser.

Yes, Ten Sharp...kom akkurat lige i tanke om det. Jeg hørte den tidligere i
dag, mens der var en eller anden TdF-teaser. Har dog også hørt den med
Train, så du tager ikke fejl