Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
God og billig digital fremkaldelse?
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 14-06-05 20:55

Hvor og hvem har den bedste og billigeste digitale fremkaldelse af billeder?

Altså hvor man uploader billederne og så ligger de i postkassen et par dage
senere?

Henrik

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 14-06-05 21:03

Henrik (Silkeborg) wrote:
> Hvor og hvem har den bedste og billigeste digitale fremkaldelse af
> billeder?

Det er så et af de spørgsmål, der er besvaret MEGET tit - så et lille kig
tilbage i gruppen ville give mange gode svar.

Men ellers kig på denne hjemmeside:

http://www.digifotopriser.dk/

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : KASO

Dato : 16-06-05 07:41

> Det er så et af de spørgsmål, der er besvaret MEGET tit - så et lille kig
> tilbage i gruppen ville give mange gode svar.
>
> Men ellers kig på denne hjemmeside:
>
> http://www.digifotopriser.dk/

God oversigt, men såvidt jeg kan se, mangler Netto (benytter Cewe). De få
gange jeg har brugt Cewe, har kvalitet og service været fin. Netto er blandt
de billigste.

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 16-06-05 08:01

Et link?

Henrik

Fra : Morten Lassen

Dato : 16-06-05 09:12

Jeg har prøvet 7-8 forskellige leverandører men er nu endt med Fona.
Superkvalitet, billigt og hurtig levering. Du skal dog selv hente dem
i forretningen.
Mvh. Morten
PS: Jeg er ikke ansat i FONA!