Kradsetræ / kattemiljø
Fra : Brian Axelgaard

Dato : 14-06-05 19:54

Hejsa,

Vi har lige hentet dette kradsetræ / kattemiljø, og vil gerne høre om vi har
købt katten i sækken, eller om det er udemærket?
http://home1.stofanet.dk/axelgaard/kradse.jpg

Hvad tror du at vi har givet for dette?
Det står ikke klippestabilt, men måske har jeg ikke drejet stammerne stramt
nok sammen...
Det skal lige have en enkelt 'hyldeknægt' lige ved hulen, så er den i vinkel
:)

Fra : Carina Kristensen

Dato : 14-06-05 21:42

mener jeg har set noed lign. før til 1000.-

Fra : Ole Jensen

Dato : 14-06-05 22:16

Brian Axelgaard <ask@for.it> wrote:

> [...]
> nok sammen...
> Det skal lige have en enkelt 'hyldeknægt' lige ved hulen, så er den i vinkel

Jeg har set et der lignede lidt til 598,-. Måske havde det en hylde
mindre.

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 15-06-05 08:17

"Ole Jensen" <newsplus@oleswebsite.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har set et der lignede lidt til 598,-. Måske havde det en hylde
> mindre.

Det kunne ikke passe bedre :)
Der mangler faktisk et rør hvor katten kan ligge i. Det skal side på pladen
der stukker ud helt til højre på billedet. Bolten er desværre for lang, den
går igennem og trykker stoffet op ad på den anden side :)
Det ses jo også at det ikke er den dyre model, der er fx. ikke stof under
pladerne. Stoffet er også en smule tynd i det, menn år katten er
'velpolstret' så gør det nok ikke noget :)

Fra : Gainsbourg

Dato : 14-06-05 23:29

Det ser da godt ud. Måske er vores dyrehandlere her inde i København meget
dyrere end andre steder. Miljøer i den størrelse ligger typisk fra 1300-2000
kr nede i vores lokale (som også er ret dyr) - men man kan sikkert få en
bedre pris andre steder...

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Leyna

Dato : 15-06-05 00:47

On Wed, 15 Jun 2005 00:28:44 +0200, "Gainsbourg"
<isl41688@TORSTENimage.dk> wrote:

> [...]
>kr nede i vores lokale (som også er ret dyr) - men man kan sikkert få en

Det ved jeg nu ikke. Jeg har heller ikke set de store miljøer SÅ
billigt som andre påstår. Vil osse sige at det ligger mellem 1500-2000
kr. Og jeg bor altså i Jylland.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Carina Kristensen

Dato : 15-06-05 22:35

Okay bliver simpelten nød til at spørge... Er du en mand eller en dame
Gainsburg? Har altså ofte overvejet det.. og bliver altså lige nød til at
nysgerrigt spørge...?

Fra : Kelly Anne Keenan

Dato : 15-06-05 07:19

Jeg har lige købt en lignende fra et sted på internettet. Med fragt gav
jeg 1075kr.

Med venlig hilsen
Kelly Anne Keenan
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Margit Wulff

Dato : 18-06-05 19:11

> [...]
>
> Vi har lige hentet dette kradsetræ / kattemiljø, og vil gerne høre om vi
> har købt katten i sækken, eller om det er udemærket?

Det ligner meget, det jeg har købt til vores katte. Det kostede 1000 kr og
er en noget dårligere kvalitet end det første kattemiljø vi købte. Men det
var også forholdsmæssigt dyrere.

Du kan se billede på http://kattesiden.smartlog.dk/19239_1_ar.html og et
andet, hvor du kan se, at det står og læner sig op ad væggen, for at
stabilisere: http://www.kattesiden.dk/image/klatre1519.jpg

Som du kan læse i webloggen, så var jeg i tvivl om hvordan det skulle
samles, da jeg kom hjem, for det kunne ikke nå op til loftet. Lidt
ærgerligt.

Hilsen Margit Wulff
-webmaster for kattesiden.dk