båndbrede fordeling til to computer
Fra : Jørgen M.

Dato : 02-06-01 11:44

Hej all

Jeg skal have fundet en løsning på et problem jeg har, jeg har en ADSL
forbindelse som vi deler men han vil ikke betale for det ½ af forbildelsen
men kun en 1/4 af den og så skal han heller ikke have merer båndbrede en en
1/4.

Jeg har følgene opsætning af netværket

ADSL - Server - Hub - 2 computer

ADSL er en TeleDanmark Bredbånd ADSL

Server kører Windows 2000 Professional men kan skiftes ud til Server hvis
nødvendig.

Hub er en 8 port 100 Mbit Hub

De 2 computer er bar normale bruger computer

Vi kører med faste ip nr. på alle maskiner.

Kom med nogle løsnings forslag på softwar som skal installeres på Server som
også funger som router for at fordele båndbreden imellem os og måske flerer
bruger.

Hilsen
Jørgen M.

Fra : Martin Jensen