MS Windows
briani 27239
Opdateringer til Windows XP - får i nogen?
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 14-06-05 14:52

Hej!

Jeg synes det går noget sløvt for tiden. Jeg har ikke fået melding om nogen som
helst opdateringer til XP siden d. 19 maj hvor det var Windows Installer 3.1...
Der var 7 opdateringer i april, 2 i maj og indtil videre ingen i juni.

Så er der noget galt her i lejren eller er der sommerferie hos M$?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : StoneWare

Dato : 14-06-05 15:17

> [...]
> ingen i juni.
>
> Så er der noget galt her i lejren eller er der sommerferie hos M$?

De holder status hos microsoft...........de er ved at tælle Billy Boys mange
penge..........du skal regne med at det tager lidt tid.........der skal nok
komme nogle updates..............

PS : For også at være lidt alvorlig..........jeg har heller ikke modtaget
noget siden W.I.3.1

Fra : John

Dato : 14-06-05 15:24

"Kim Voss Schrader" skrev i en meddelelse

> Jeg synes det går noget sløvt for tiden. Jeg har ikke fået melding om
> nogen som helst opdateringer til XP siden d. 19 maj

Microsoft frigiver eventuelle opdateringer den anden tirsdag i hver måned,
så... tålmodighed... de kommer... hvert øjeblik nu..:)

Hvad de indeholder kan du læse mere om, fx her:
http://news.com.com/Microsoft+preps+critical+Windows+patch/2100-1002_3-5739542.html?tag=cd.top

Mvh John

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 14-06-05 20:30

Kim Voss Schrader skrev:

> Jeg synes det går noget sløvt for tiden.

Der ligger syv "high priority"-opdateringer derinde nu. :)

--
Hilsen
Madsen

Fra : John T.

Dato : 14-06-05 21:38

> Der ligger syv "high priority"-opdateringer derinde nu. :)
>
> --
> Hilsen
> Madsen

Ja de er skam kommet (og installeret)
Sæt pc,en til: Giv besked, men installer ikke !
Så kan du selv bestemme om du f.eks. vil
há media Player 10.
John
(Hej Madsen !)

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 14-06-05 22:01

John T. skrev:

> Sæt pc,en til: Giv besked, men installer ikke !

Jeg foretrækker at have det besked-halløj koblet fra, men det er
selvfølgelig et spørgsmål om smag og behag. :)

> Så kan du selv bestemme om du f.eks. vil há media Player 10.

Det kan man heldigvis også, hvis man besøger Windows Update-siden
og med den nye V6-udgave(*), finder den også opdateringer til ens
Office-programmer f.eks.

(*) <http://update.microsoft.com/microsoftupdate>.
PS. Jeg er ikke klar over, om V6-udgaven også virker på den danske
udgave af WinXP, men den gør på den engelske.

--
Hilsen
Madsen

Fra : John

Dato : 14-06-05 22:22

"Thomas G. Madsen" skrev i en meddelelse

> Jeg er ikke klar over, om V6-udgaven også virker på den danske
> udgave af WinXP, men den gør på den engelske.

Jojo, den virker på livet løs..:)

Mvh John

Fra : Jacky Hansen

Dato : 16-06-05 22:38

> Jojo, den virker på livet løs..:)

Hvordan kommer i til V6 ? jeg får kun V5 frem når jeg går på update m. winXP
Pro DK SP1

Mvh
Jacky

Fra : emj

Dato : 16-06-05 22:57

Jacky Hansen skrev:

>Hvordan kommer i til V6 ? jeg får kun V5 frem når jeg går på update m. winXP
>Pro DK SP1

Mon ikke det er på tide, at du opdatere til SP2?

Hilsen emj

Fra : John

Dato : 16-06-05 23:23

"Jacky Hansen" skrev i en meddelelse

> Hvordan kommer i til V6 ? jeg får kun V5 frem når jeg går på update m.
> winXP
> Pro DK SP1

Her:
http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/default.aspx?ln=da

Mvh John

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 14-06-05 22:26

John skrev:

[Windows Update V6 på dansk Windows]
> Jojo, den virker på livet løs..:)

Okay. Jeg har også ladet mig fortælle, at den snart bliver
tilgængelig på Windows Update V5 for dem, som endnu ikke har
installeret den.

--
Hilsen
Madsen