ot: ftp-software der kan slette
Fra : Morten Klit

Dato : 14-06-05 08:44

Hej med jer.
Jeg ved det er lidt ot, men da det dagligt driller mig, og da jeg
ved der er nogen på denne liste, der ved besked, tillader jeg mig
at spørge.

Jeg bruger Ws_FTP til uploade mine hjemmesider med. Men det kan
ikke slette en mappe på serveren, hvis der er noget i mappen.

Kender I et gratis ftp-program der kan slette et helt site på
serveren på få sekunder?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 14-06-05 09:24

On 14-06-2005 09:44 Morten Klit wrote:
> Kender I et gratis ftp-program der kan slette et helt site på
> serveren på få sekunder?

Jeg bruger FileZilla fra http://sourceforge.net/projects/filezilla - jeg
mener, det kan gøre det du spørger om.

Mikkel

--
"At first just a rustle of canvas
And the gentlest breath on my face

http://www.mzh.dk

Fra : Morten Klit

Dato : 14-06-05 11:14

> Jeg bruger FileZilla fra http://sourceforge.net/projects/filezilla - jeg
> mener, det kan gøre det du spørger om.

Tak, jeg har downloadet den, og den kan gøre det.

Fra : Tomasz Otap

Dato : 14-06-05 10:00

Morten Klit proclaimed as follows:
> Jeg bruger Ws_FTP til uploade mine hjemmesider med. Men det kan
> ikke slette en mappe på serveren, hvis der er noget i mappen.

Hej Morten

Jeg mener, at de fleste gode FTP programmer kan gøre det, men det er som
regel en separat kommando. Prøv at kigge efter recursive delete eller
noget tilsvarende.

Aequitas sequitur funera

Fra : Morten Klit

Dato : 14-06-05 10:35

> Jeg mener, at de fleste gode FTP programmer kan gøre det, men det er som
> regel en separat kommando. Prøv at kigge efter recursive delete eller
> noget tilsvarende.
Ja, det synes jeg også burde være en naturlig funktion, men WS-FTP (den
gratis udgave) kan ikke gøre det, jeg har lige tjekket en ekstra gang.

Fra : Kristian Thy

Dato : 14-06-05 14:08

Quoth Morten Klit:
> Kender I et gratis ftp-program der kan slette et helt site på
> serveren på få sekunder?

Jeg kan varmt anbefale ncftp (<URL:http://ncftp.org>). Det kan det hele
og lidt til.

--
\\kristian

Fra : Allan Vebel

Dato : 15-06-05 00:46

Morten Klit <mortenFJERNDETTE@klit.net> skrev:

> Jeg bruger Ws_FTP til uploade mine hjemmesider med. Men det
> kan ikke slette en mappe på serveren, hvis der er noget i mappen.

Jeg bruger Total Commander til filhåndtering og FTP - what else do
you need?

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk