Michael Jackson uskyldig
Fra : Ukendt

Dato : 13-06-05 23:33

Herligt, Congratulations Michael

Mvh. Finn i Danmark

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 13-06-05 23:37

> Herligt, Congratulations Michael
>
> Mvh. Finn i Danmark

Yup yup yup... Jeg tror lige jeg vil høre History før jeg sætte Lamb of
God's "New American Gospel" på igen...
Godt pop og godt thrash/death-metal, så bli'r det sgu heller ikke bedre,
medmindre jeg også når at høre lidt Lateralus med TOOL

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 14-06-05 00:13

Finn Holbek wrote:
> Herligt, Congratulations Michael
>
> Mvh. Finn i Danmark

Endnu et eksempel på at det ikke er et spørgsmål om skyldig/uskyldig,
men om hvor kendt du er og hvor mange penge du kan bruge på en retssag...

Helt seriøst, så tvivler jeg på at de mange fans som jubler, vil være
trygge ved at lade deres børn overnatte alene hos MJ...

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 14-06-05 00:18

> [...]
>
> Helt seriøst, så tvivler jeg på at de mange fans som jubler, vil være
> trygge ved at lade deres børn overnatte alene hos MJ...

Jeg mener også at han er skør og har brug for hjælp. Men tror nu ikke han er
dum nok til at begå sådan noget... Men vi må jo se, hvordan hans liv
udvikler sig efter dette...
Desuden... Så havde han vist ikke så mange penge tilbage så han kunne slippe
udenom denne retsag...

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 14-06-05 00:26

Søren Kjeldsen wrote:

> [...]
> udvikler sig efter dette...
> Desuden... Så havde han vist ikke så mange penge tilbage så han kunne slippe

Selv om han ikke betalte sig ud af anklagerne, har han nok stadig råd
til dyrere advokater end børnenes familier. Og de dyreste advokater er
som regel også de mest velsete, og dem som med størst sandsynlighed
kender dommeren i forvejen... Sådan er det sgu over there...

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 14-06-05 00:31

> [...]
> regel også de mest velsete, og dem som med størst sandsynlighed kender
> dommeren i forvejen... Sådan er det sgu over there...

Ja det er jeg også enig... Men derfor kan personen i denne sag jo godt være
uskyldig...

Fra : Jesper B. Nielsen

Dato : 15-06-05 16:48

On Tue, 14 Jun 2005 01:31:05 +0200, "Søren Kjeldsen"
<lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote:

>Ja det er jeg også enig... Men derfor kan personen i denne sag jo godt være
>uskyldig...

Jep, ligesom ham den anden...

"if the glove don’t fit, you must acquit" ;)

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 16-06-05 20:15

> Jep, ligesom ham den anden...
>
> "if the glove don't fit, you must acquit" ;)

Den anden?

Fra : Sune Salminen

Dato : 16-06-05 20:17

Søren Kjeldsen wrote:

> Den anden?

OJ Simpson

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 16-06-05 21:01

> OJ Simpson

Var han også pædofil og verdensberømt popsanger? Ellers kan jeg sgu ikke
lige se det har SÅ meget relevans...
Desuden mener jeg der var flere beviser i OJ's tilfælde end der var i MJ's.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-06-05 01:38

Den 14-06-05 01.25 skrev Esben von Buchwald følgende:

> [...]
> som regel også de mest velsete, og dem som med størst sandsynlighed
> kender dommeren i forvejen... Sådan er det sgu over there...

Det var ikke børnene eller deres forældre, der skulle betale mere eller
mindre dyre advokater i denne sag.

Sagen var ret klar, selvom BBC på pinlig vis i optakten til dommen
fortalte, at det var et spørgsmål om, hvem nævningene troede mest på,
drengens forklaring eller forsvarets forklaring.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Desktop Sidebar: Information at your fingertips.

Fra : Peter

Dato : 14-06-05 07:31

> [...]
> som regel også de mest velsete, og dem som med størst sandsynlighed
> kender dommeren i forvejen... Sådan er det sgu over there...

Nu var det så en jury, der frikendte ham – ikke dommeren.

/Peter

Fra : Frede Hansen

Dato : 14-06-05 12:28

> [...]
> som regel også de mest velsete, og dem som med størst sandsynlighed
> kender dommeren i forvejen... Sådan er det sgu over there...

Men ingen er højere hævet end IRS, selv ikke den mest celebre advokat.
IRS kan komme og hente dine underbukser hvis de kan få penge ud af det
og de står allerede klar med den næste retsag mod Wacko Jacko, anklagen
hedder: Skattesvig.
Under gennemsøgningen dengang fandt de uheldigvis papirer der viser at han
lige mangler at betale et par millioner i skat, så han står fortsat og
kigger en fængselstaf i øjnene på 1.5 år, den specielt indrettede celle kan
såmen nå at komme i brug endu hvis IRS bestemmer sig for at rejse tiltale.
Men det får vi jo nok at se hvis de gør.
--
Frede Hansen
Sic gorgiamus allos subjectatos nunc

Fra : Lars Frandsen

Dato : 14-06-05 15:05

"Frede Hansen" <nothing@valid.com> skrev i en meddelelse

<snip>
> [...]
> IRS kan komme og hente dine underbukser hvis de kan få penge ud af det
> og de står allerede klar med den næste retsag mod Wacko Jacko, anklagen
<snip>

Hvis jeg endelig skulle have plettet min straffeattest ville jeg hellere
have, at der stod skattesvig istedet for pædofili.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Frede Hansen

Dato : 15-06-05 16:20

"Lars Frandsen" <lars.nyheder@webspeed.dk> wrote in news:42aee417$0$195
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> [...]
hellere
> have, at der stod skattesvig istedet for pædofili.

Også hvis der stod at det var for 1.2 Milliarder ?
Pressen har fundet ud af hvad det er han skylder og at de skal være
betalt fuldt tilbage senest December 2005.
På tysk tv har de kigget en tur ind på Jacksons egen hjemmeside, nu
rabler det fuldstændigt for ham.
Han sammenligner sin frikendelse med Berlinmurens fald og alle muglige
andre store begivenheder der er i historie bøgerne.
En tysk celebrity ekspert havde også en meget hård dom:
Han har fuldstændigt mistet sansen for realitet og lidder af ekstremt
storhedsvanvid, han mente enda lige frem at han skulle tage at få
foretaget en mental undersøgelse.

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 16-06-05 09:47

> [...]
> Han har fuldstændigt mistet sansen for realitet og lidder af ekstremt
> storhedsvanvid, han mente enda lige frem at han skulle tage at få

Det betyder måske, at dem som udlægger det sådan, ikke har forstået hvad det
er der står skrevet, og i hvilken mening det er skrevet.
Er dette tilfældet, er det jo dem, som sidder og er ved at kløjs i det, som
står til en mentalundersøgelse. For i givet fald, læste de det, sådan som
de ville forstå det..... Mit gæt er, at meningen er, at Juryen udviste et
mod, der nærmest står mål, med de store begivenheder der omtales, ved ganske
simpelt, totalt at underkende anklagerens bevisførelse.
At et af anklagerens hovedvidner, MJ's ekskone, så oven i købet, vidnede til
fordel for MJ.... Samt at Jay Leno fortalte i vidneskranken, at selv samme
kone, og selv samme dreng, havde prøvet på at lave samme nummer med ham.
Mit gæt er, at i denne slags sager, er man dømt på forhånd, fordi der trods
alt, er en eller anden mystisk form for mode i det.... Kan vi ikke udrydde
den slags, andre steder i verden, så kan vi i det mindste vise verden, at
her ved os selv, der slår vi fandme hårdt ned på den slags.... ( eller gør
vi ).... Sjovt nok, er den persongruppe i verden, som har størst sexuelt
misbrug af børn.... Katolske Præster....
Den nyligt afdøde Pave, ville ikke fordømme det, men henstillede til sine
præster, om at gå stille med dørene, og prøve at begrænse det, til et
minimum. Eller vi kan prøve at spørge, hvorfor der har været en stor flugt
at mandlige pædagoger fra Danske børnehaver. Skal man tro på, at de blev
trætte af at arbejde med børn.... Eller var der andre grunde.
I Retten kan man i det mindste blive frifundet..... Findes den mulighed også
hos Gadens Parlament ????...

M.V.H.....Benny..

Fra : Robert Eriksen

Dato : 16-06-05 17:44

Benny Mortensen 9700 wrote:

> I Retten kan man i det mindste blive frifundet..... Findes den mulighed også
> hos Gadens Parlament ????...

Måske, måske ikke.
Rent personligt har jeg større sympati for MJ nu, end jeg havde før sagen.

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 17-06-05 07:55

"Robert Eriksen" <ROEblåbærgrød@adr.dk> skrev i en meddelelse

> Måske, måske ikke.
> Rent personligt har jeg større sympati for MJ nu, end jeg havde før sagen.

Tja, jeg må nok melde mig på samme hold. Det er lidt sørgeligt, at andre
tilsyneladende ikke har stort andet at lave, end se om de kan grave noget
smuds frem. Hvis de så finder noget, som de kan svine lidt med, blabrer de
op..... Det siger en masse om dem, og meget lidt om F.eks MJ, nu det
sidste.... Hans påståede skattegæld... Det fortæller da intet om MJ, men
måske en helvedes masse, om de mennesker, som er ansat til at passe
forretningen MJ. Hvis deres udsagn er korrekte, så kan de på ingen måder,
have passet deres arbejde, og hvis pengene er væk, må nogen jo have haft
fingrene lidt for langt nede i kagedåsen, ellers må pengene jo være der, et
eller andet sted, og 1,2 Mia $, de burde ikke være så pokkers vanskelige at
få øje på. Endnu mindre, de omsætning der skal skabes, for at komme til at
skylde 1,2 Mia $ i skat. Jeg ved ikke, hvordan du har det med beløber i den
størrelse, jeg bliver sgu helt svimmel.

M.V.H.....Benny..

Fra : Claus Tersgov

Dato : 15-06-05 10:29

"Esben von Buchwald" <use-net@rem_oVe-amokk.dk> skrev

> [...]
> som regel også de mest velsete, og dem som med størst sandsynlighed
> kender dommeren i forvejen... Sådan er det sgu over there...

Sikke noget vrøvl.. Det er jo ikke hans advokat, der producerer de beviser,
han skal dømmes efter, men derimod anklagemyndigheden. Er de ikke
tilstrækkelige, så kan nævningene kun frifinde...

Claus

Fra : Holst

Dato : 14-06-05 07:45

Esben von Buchwald wrote:

> Endnu et eksempel på at det ikke er et spørgsmål om skyldig/uskyldig,
> men om hvor kendt du er og hvor mange penge du kan bruge på en retssag...

Jeg har kun fulgt sagen ved at læse artiklerne i Berlingske Tidende, og
bedømt ud fra disse artikler, så var sagen endog meget tvivlsom. Jeg er
overbevist om, at Jackson aldrig ville være blevet dømt i en dansk
retsag. Dertil var beviserne alt for tynde og utroværdige. Så med mit
ringe kendskab til beviserne er der for mig ingen tvivl om, at sagen fik
det retsmæssige rigtige udfald.

Om Jackson så i virkeligheden er en skurk, er en anden historie. Det ved
jeg ikke. Men der er i hvert fald ingen tvivl om, at Jackson er en
særling og en sølle, stakkels skabning.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 15-06-05 10:27

"Esben von Buchwald" <use-net@rem_oVe-amokk.dk> skrev

> Endnu et eksempel på at det ikke er et spørgsmål om skyldig/uskyldig,
> men om hvor kendt du er og hvor mange penge du kan bruge på en retssag...

Har du set alle sagens beviser i detaljer, siden du kan udtale dig så
skråsikkert?

Kunne man slet ikke forestille sig, at der simpelthen bare ikke er de
fornødne beviser til at dømme manden "beond reasonable doubt"...

Claus

Fra : Steen Jensen

Dato : 14-06-05 07:15

"Finn Holbek" <fholbek"skrivsnabela"tdcadsl.dk> wrote:

> Herligt, Congratulations Michael

Han er i hvert fald frifundet, om han er uskyldig, er en anden
sag...ikke mindst i United Bluff er det 2 forskellige ting.
--
Bedste hilsener

Steen Jensen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-06-05 14:49

Steen Jensen skrev:

> Han er i hvert fald frifundet, om han er uskyldig, er en anden
> sag...

Hørt! og jeg er overbevist om at han er skyldig.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Steen Jensen

Dato : 14-06-05 15:12

Ivan V. Klattrup <ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

> Hørt! og jeg er overbevist om at han er skyldig.

Det kan almindlige mennesker jo ikke have nogen begrundet mening om, men
det hører vist til, i en hel anden NG
--
Bedste hilsener

Steen Jensen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-06-05 15:19

Steen Jensen skrev:

> Det kan almindlige mennesker jo ikke have nogen begrundet mening om,
> men det hører vist til, i en hel anden NG

Han er blevet frikendt af en jury, og den består af almindelige
mennesker.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Steen Jensen

Dato : 14-06-05 15:31

Ivan V. Klattrup <ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

> Han er blevet frikendt af en jury, og den består af almindelige
> mennesker.

Frikendt ja.
--
Bedste hilsener

Steen Jensen

Fra : preben nielsen

Dato : 14-06-05 22:46

"Finn Holbek" <fholbek"skrivsnabela"tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:42ae0998$0$296$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Herligt, Congratulations Michael

Han læser næppe denne nyhedsgruppe......

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 16-06-05 23:47

> Han læser næppe denne nyhedsgruppe......

Med alle de andre underlige ting han render og laver, ville det da ikke
være nogen overraskelse

Fra : Sune Salminen

Dato : 17-06-05 00:25

Esben von Buchwald wrote:

> Med alle de andre underlige ting han render og laver, ville det da
> ikke være nogen overraskelse

AJC = MJ

-Sune

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 19-06-05 18:33

Sune Salminen skrev:
> AJC = MJ

Du siger noget.

Michael Jacksons nuværende udseende kunne faktisk godt være et
mislykket forsøg på at kopiere Sharon Corr.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk