Hjææææææælp!!!!!!
Fra : daywalker666

Dato : 02-06-01 10:40

Jeg har købt et netværks kit til mine to computere
men jeg kan ikke få dem til at "snakke" med filer og så videre
der følger 2 disketter med til hver kort og en cd som der står typhoon
profinet utility disk!
hvad er det?????????????

kan i hælpe mig da jeg er ved at gå ud at mit gode skin......jeg er newbie i
det her!!!!!!!!

På forhånd Tak!!!!!!!!!!!!!!!!!

Venlig hilsen Morten

Fra : Kent Oldhøj