Formater et link
Fra : Nederbasse

Dato : 13-06-05 21:42

Hej

Jeg har et link som pga. plads ikke kan være i den DIV det er i
Linket har en checkbox foran og skal være med underline, den nederste tekst
skal gerne rykkes ind under den anden tekst.
Som det er nu ser det sådan ud:
Noget tekst som ikke <br> &nbsp;&nbsp;&nbsp;kan stå på en linie
det vil dige der også kommer inderline under hvor der er &nbsp;&nbsp;&nbsp;
og det ser ikke for fodt ud.
Hvordan laver jeg det ?

LarsN

Fra : Nederbasse

Dato : 13-06-05 22:27

"Nederbasse" <nederbasseREMOVE@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> det vil dige der også kommer inderline under hvor der er
> &nbsp;&nbsp;&nbsp; og det ser ikke for fodt ud.

Fandt ud af det
troede ikke Firefox kunne tage så mange space

LarsN