BF2 priser...?
Fra : Michael

Dato : 13-06-05 21:33

Hej nyhedsgruppe

Jeg har skrevet til EA danmark for at få oplyst de vejledende priser på den
normale udgave og commanders edition:

Normal udgave: 450 kr
Commanders edition: 499 kr

Nu kommer det vilde så:

Jeg havde set at Blockbuster også reklamerer for spillet og kontaktede
derfor også deres hovedkontor for at få oplyst priserne.

Priserne for begge udgaver er 299,95 kr !!!!!! 200 kroner under vejl. pris
for Commanders Edition (du skal selvfølgelig stadig give en 50'er forud for
bestillingen, men alligevel)
De må da have forbindelserne i orden, når de kan sælge det så billigt.

Havde ellers bestilt det hos EB Games i Århus, men der havde de sidst jeg
snakkede med dem ingen pris endnu... og jeg tvivler seriøst på, at de kan
hamle op med dem fra
Blockbuster. Så der er stadig penge at spare, selvom jeg glemmer 50'eren for
forudbestillingen i EBgames og køber spillet hos Blockbuster i stedet
(EBgames tager garanteret den vejl. pris).

Og nej det er altså ikke for at reklamerer for blockbuster eller noget, bare
for at give jer et hint om priserne på spillet de forskellige steder.

MVH

Michael

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 14-06-05 06:26

"Michael" <michael.privat@stofanet.dk> wrote in

> [...]
> forud for bestillingen, men alligevel)
> De må da have forbindelserne i orden, når de kan sælge det så billigt.

De garanterer nok bare at de sælger et par paller :)

Hos cdwow (jeg ved dog ikke hvilken version) :

http://www7.cd-wow.com/detail_results_3.php?product_code=15922&subcat=pc

27£ = 300 spir... fast pris for nye spil.

--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Dan

Dato : 14-06-05 08:21

Wauw...tak for tipset!

Dan

Fra : MuLLe

Dato : 14-06-05 21:43

"Michael" wrote
> [...]
> for Commanders Edition (du skal selvfølgelig stadig give en 50'er forud

Jeg kan altså ikke finde den på Blockbuster, kan jeg få et link?

MvH MuLLe

Fra : Michael

Dato : 15-06-05 06:35

bare sig det i butikken.