Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
IXUS 700 max kapacitet?
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 13-06-05 21:34

Der er en der prøver at bilde mig ind at IXUS 700
højst kan håndtere et 512 mb kort og ikke
1 gb eller 2 gb kort...

Så er der en af jer der har haft succes med
1 gb eller 2 gb kort i IXUS 700???

Mvh Henrik Andersen

Fra : Gert Medom

Dato : 13-06-05 21:52

lkeborg)" <henrik_newsNOSPAMHERE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> højst kan håndtere et 512 mb kort og ikke
> 1 gb eller 2 gb kort...
>
> Så er der en af jer der har haft succes med

Har du ikke luftet disse ting flere gange i gruppen de seneste dage. Jeg
synes det begynder at minde om spam.

/Gert

PS: hvorfor mailer du ikke til canon og får deres anbefalinger??

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 14-06-05 07:44

Svaret er nej, jeg har ikke spurgt om specifikt max kapacitet

Mere om hvilke mærker kameraet var kompatibelt med,
og det er ret reelevant for mig, jeg fik taget en masse gode billeder
af min datter og kæreste da vi var på hospitalet for at føde...

Fejlen opstod lige efter vi var færdige, og det er jo nok mere
held end forstand fra Kingston og Canons side...

Mvh Henrik Andersen

Fra : bb

Dato : 14-06-05 08:29

Mit Ixus 700 viser 328 billeder i absolut bedste opløsning på 1 gb kort

v/bb

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 14-06-05 11:06

Fedt, så ved jeg at IXUS kan køre med 1 gb kort...

MEN hvad er det så for et kort?

Henrik

Fra : bb

Dato : 14-06-05 12:22

Som jeg før har skrevet - Kortet er på 1 GB og hedder PQI

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 14-06-05 14:32

Det må være en anden tråd...

Fra : Brian Lund

Dato : 14-06-05 18:37

> Det må være en anden tråd...

Det er det også, men du har efterhånden lavet _mange_ tråde om det samme
emne, på ganske kort tid! :(

Det er også vel set at du svarer _under_ det du citerer!

Brian