bf2 demo og joystick
Fra : Saitek

Dato : 13-06-05 19:09

Hvorfor er det nu lige at jeg ikke kan sætte joystick op i bf2 demoen, kan
da køre med det i desert combat feks? Er sat ok op i xp. Noget særligt man
skal gøre.

kenneth

Fra : Michael Laursen, Vib~

Dato : 13-06-05 20:12

kenneth skrev:
> Hvorfor er det nu lige at jeg ikke kan sætte joystick op i bf2 demoen, kan
> da køre med det i desert combat feks? Er sat ok op i xp. Noget særligt man
> skal gøre.

Umiddelbart mener jeg ikke, at der er noget specielt man skal gøre. Men tror
umiddelbart det handler om hvilket joystick man har. Benytter selv et Saitek
Force Feedback af ældre dato, og det fungerer forholdsvis godt sammen med
demoen. Benytter godt nok den medfølgende Saitek Profile Editor til
opsætning af knapper, men selve opsætningen af Pitch/Rudder har jeg opsat i
demoen.

Har dog hørt snak om, at man skal opsætte joysticket i en bestemt rækkefølge
for at det virker.
Men kan evt. henvise dig til følgende link:
http://www.bfgeeks.dk/?page=forum_show&id=52569&cat=50

Mvh
Michael

Fra : Saitek

Dato : 13-06-05 21:14

"Michael Laursen, Viby J" <Mail_news@m-laursen.dk> skrev i en meddelelse .

> Har dog hørt snak om, at man skal opsætte joysticket i en bestemt
> rækkefølge for at det virker.
> Men kan evt. henvise dig til følgende link:
> [...]

Nå, jeg fand ud af det måtte faktisk reinstallere joystick (saitek) selv
om det virkede perfekt i andre spil. Så kunne jeg sætte det op. Virker da
ok, med de er noget tunge de fly og choppers. Ska da li øve!

Undskyld mit spørgsmål det var hos mig selv fejlen lå, very sorry

kenneth