Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
I farve: blomster og blade, et træ og lidt~
Fra : Ole Larsen

Dato : 13-06-05 16:36

Det var jo fint (foto)vejr i går, så et par ture og nogle håndfulde
billeder blev det til:

http://home.tiscali.dk/muggler/2005-06-12-10c.jpg

Min udgave af Michaels afdæmpede farver:

http://home.tiscali.dk/muggler/2005-06-12-27a.jpg

http://home.tiscali.dk/muggler/2005-06-12-16a.jpg

Værs´go og skyd

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (11.maj.2005) design og nye billeder på:

Fra : Michael L

Dato : 13-06-05 18:26

Ole Larsen wrote:

> [...]
> billeder blev det til:
>
> http://home.tiscali.dk/muggler/2005-06-12-10c.jpg
>
> Min udgave af Michaels afdæmpede farver:

Motiverne siger mig stadigvæk ikke noget. Men det første billede er
langt bedre i farve i mine øjne - Det gør at der ikke mangler den dybde
jeg har manglet ved de andre jeg har set.

Nummer to synes jeg er ganske ok også fordi der ikke er en forvirrende
baggrund og derved giver det mulighed for et fokuspunkt.

Det sidste er også langt bedre i farver, men enten er det taget med
lang lukkertid eller er det pga. din manipulation at det ser sløret ud.

Kort sagt - Langt bedre i farve eller når der ikke er en forvirrende
baggrund, men ganske kedeligt.

Jeg kunne faktisk godt tænke mig at høre hvad du ønsker at opnå med de
billeder du tager? Eller hvad formålet er? Er ikke lige sikker på
hvordan jeg bedst formulere det spørgsmål men du forstår det nok :)

- Michael

Fra : Ole Larsen

Dato : 13-06-05 18:40

Michael L skrev:

> Jeg kunne faktisk godt tænke mig at høre hvad du ønsker at opnå med de
> billeder du tager?

At lave billeder som jeg synes

> Eller hvad formålet er? Er ikke lige sikker på
> hvordan jeg bedst formulere det spørgsmål men du forstår det nok :)

Det samme ;-O

Fra : Erik W.

Dato : 13-06-05 21:09

> At lave billeder som jeg synes

Hvis det var en anden fotograf der havde taget billederne og postet dem i
gruppen, hvad ville du så sige, hvis du skulle give positiv/negativ kritik?

Mvh Erik

Fra : Ole Larsen

Dato : 14-06-05 04:16

Erik W. skrev:

> Hvis det var en anden fotograf der havde taget billederne og postet dem i
> gruppen, hvad ville du så sige, hvis du skulle give positiv/negativ kritik?

Prøver du at få mig til at "anmelde" egne billeder ?
Den går ikke.......

Men hvad med..."Det har jeg ikke forudsætninger for at udtale mig
om"...Kan du bruge den til noget?

Fra : Ole Larsen

Dato : 13-06-05 18:45

Michael L skrev:

> Kort sagt - Langt bedre i farve eller når der ikke er en forvirrende
> baggrund, men ganske kedeligt.

Skylder lige at tilføje, at jeg kan bedre lide alle 3 i s/h ;-/