MS Windows
briani 27239
Hvor mange Windows?
Fra : tt hm

Dato : 13-06-05 11:49

Nogle der hved eller har en liste med alle de Windows styrer systemer
som er lavet, eller et link til et sted.
Og jeg mener "alle" også 3,11 osv.

Fra : Peter

Dato : 13-06-05 12:06

"tt hm (slet AM2SV)" <bedst@AM2SVc.dk> skrev i en meddelelse
> Nogle der hved eller har en liste med alle de Windows styrer systemer
> som er lavet, eller et link til et sted.
> Og jeg mener "alle" også 3,11 osv.

Nu var du jo så flik i din hjælp til Ove Kristensen i foregående indlæg, men
alligevel vil jeg være flink og hjælpe dig og uden spydige kommentarer.

Søg på Google og du vil finde svaret.

Peter B

Fra : Claus Tersgov

Dato : 13-06-05 12:27

"tt hm (slet AM2SV)" <bedst@AM2SVc.dk> skrev

> Nogle der hved eller har en liste med alle de Windows styrer systemer
> som er lavet, eller et link til et sted.
> Og jeg mener "alle" også 3,11 osv.

Kan du ikke selv finde ud af det?

Det er godt klaret siger jeg bare!

Man ligger som man reder, klaphat...

Claus

Fra : tt hm

Dato : 13-06-05 13:28

Har hørt ude i byen at du efterhånden er ret slap omme bagi, det
skulle efter signe løbe ud som saft, når du skider.
Ja jeg hved jo ikke hvorfor.

Mvh

Fra : Filip

Dato : 13-06-05 13:46

"tt hm (slet CLA8X)" <bedst@CLA8Xc.dk> skrev i en meddelelse
> Har hørt ude i byen at du efterhånden er ret slap omme bagi, det
> skulle efter signe løbe ud som saft, når du skider.
> Ja jeg hved jo ikke hvorfor.

Kan I ikke slutte fred eller gå over i dk.snak.mudderkastning

Filip

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 13-06-05 13:03

"tt hm (slet AM2SV)" <bedst@AM2SVc.dk> wrote in message
> Nogle der hved eller har en liste med alle de Windows styrer systemer
> som er lavet, eller et link til et sted.
> Og jeg mener "alle" også 3,11 osv.

Det er mere end to så opgiv hellere - er for avanceret for dig..

Fra : Ricko.

Dato : 14-06-05 09:57

> [...]
> Nogle der hved eller har en liste med alle de Windows styrer systemer
> som er lavet, eller et link til et sted.

Det har du lige her
http://members.fortunecity.com/pcmuseum/windows.htm

Fra : -= B =-

Dato : 14-06-05 10:19

> Det har du lige her
> http://members.fortunecity.com/pcmuseum/windows.htm

Sådan Ricko. Det er den rigtige måde at svare på her i NG.
I stedet for at komme med alle mulige kommentarer til dit og dat, så giv
spørgeren det rette svar eller forlad emnet.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 15-06-05 15:10

"-= B =-" <nogen@microsoft.com> skrev

> Sådan Ricko. Det er den rigtige måde at svare på her i NG.
> I stedet for at komme med alle mulige kommentarer til dit og dat, så giv
> spørgeren det rette svar eller forlad emnet.

Man ligger fuldstændig som man reder!

Claus

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 16-06-05 13:15

"-= B =-" <nogen@microsoft.com> wrote in message

> Sådan Ricko. Det er den rigtige måde at svare på her i NG.
> I stedet for at komme med alle mulige kommentarer til dit og dat, så giv
> spørgeren det rette svar eller forlad emnet.

Ja du har ret i 99% af tilfældende.. men nogle gange er det sgu svært at
lade være

Fra : Rado

Dato : 17-06-05 13:07

On 13 Jun 2005 10:49:23 GMT, tt hm <bedst@AM2SVc.dk> (slet AM2SV)
wrote:

>Nogle der hved eller har en liste med alle de Windows styrer systemer
>som er lavet, eller et link til et sted.
>Og jeg mener "alle" også 3,11 osv.

Jeg har en kopi af 1,0 liggende. :)

--
Rado