formular i FP 2003
Fra : Martin Møller

Dato : 13-06-05 09:46

Jeg har lavet en tilmeldingsformular i FP 2003. Nede i bemærkningsfeltet kan
folk komme med yderligere bemærkninger til tilmeldingen.

Problemet opstår når jeg så skal printe den tilmelding ud folk har sendt til
mig. Hvis der står en masse tekst i bemærkningsfeltet så havner det uden for
mailens udprintsmargen og det kommer ikke med i udskriften. Hvordan gør jeg
så alt tekst kommer med på udskriften?

Tag evt. et kig på http://www.randersmusikskole.dk/onlinetilmelding.htm

Hilsen Martin

Fra : Lasse Dørup Jensen

Dato : 27-06-05 17:52

Hej!

Jeg kan kun opfordre dig til at søge Tuborg.dk om finanser til, at
dække fremstilling af en mere avanceret professionel
databasestyret hjemmeside.
Ellers kan du søge i dit lokale pengeinstitut om 10.000 eller
mere. Vil tro du kan få en hjemmeside for det beløb, hvis du søger
det rigtige sted. Måske skal du prøve en nyuddannet webdesigner,
som bare skal igang og have nogle jobs.
Som jeg ser det, skal systemet bygges op omkring avanceret
professionel programmering...

Hvorfor skal du egentlig printe det ud? Ikke et spørgsmål jeg
behøves svar på, men overvej det lige... Er det vigtigt? Spild af
papir? Mere arkivarbejde? Plads? Uoverskuelighed? ...

God fornøjelse!
MVH.

Fra : -= B =-

Dato : 30-06-05 12:42

"Lasse Dørup Jensen"

Nu var det ikke lige finansieringen af en hjemmeside, som Martin Møller
spurgte til, vel?

BG

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 01-07-05 20:46

"Martin Møller" <martinboySPAM@FILTERhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
for
> mailens udprintsmargen og det kommer ikke med i udskriften. Hvordan gør

Et kig i koden fortæller at det sendes via email og tilsyneladende i HTML
format hvilket formentlig er foklaringen på at det ikke kan printes pænt.

Det må være muligt at sende i simpelt tekst format i stedet.

En bedre løsning ville være at sætte oplysningerne direkte ind i en
database.

Jeg har lige som Lasse svært ved at se en rationel begrundelse for at sætte
en elektronisk tilmelding på papir. Hvis papiret er så vigtigt for jer så
kunne I bare bede folk om at udfylde formularen og printe den ud og sende
den til jer via snail ;-(

Med venlig hilsen
Johnny Wnther Ronnenberg

Fra : Martin Møller

Dato : 03-08-05 10:12

> [...]
> for jer så kunne I bare bede folk om at udfylde formularen og printe
> den ud og sende den til jer via snail ;-(

Fordi det sparer tid og porto.

Martin