Hvad hedder gruppen - igen?
Fra : MAndersen

Dato : 13-06-05 07:55

Noget af teksten er sunget som smølferne gør. Sangen spilles ofte, men hvad
hedder gruppen?

MAndersen

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-05 08:05

> Noget af teksten er sunget som smølferne gør. Sangen spilles ofte, men
hvad
> hedder gruppen?

Du giver ikke meget at gå efter, men det kunne Akon med "Lonely".

Mvh
Jan Rysz

Fra : MAndersen

Dato : 13-06-05 08:17

"Rysz (8900)" <rysz(snabel)rysz(dot)net> skrev i en meddelelse
> hvad
>
> Du giver ikke meget at gå efter, men det kunne Akon med "Lonely".
>
> Mvh
> Jan Rysz

Det lyder rigtigt. Jeg har lige forsøgt at finde den på ITunes. Den nye
lonely er der ikke, men den må da dukke op..
Tak.

MAndersen

Fra : Rune Jensen

Dato : 13-06-05 16:28

Rysz (8900) wrote:

> hvad

> Du giver ikke meget at gå efter, men det kunne Akon med "Lonely".
>
> Mvh
> Jan Rysz

Det må være den han mener,....damn jeg er ved at være træt af den sang.
Tænk at radio kan ødelægge en ellers ok sang så meget.

-Rune Jensen

Fra : The man himself

Dato : 13-06-05 16:52

Øhh... er du ikke ovre i noget "så blå ví er".
Den har ikke noget med Akon at gøre.

Ralph.

Fra : Lars Jensen

Dato : 13-06-05 22:12

The man himself wrote:

> Øhh... er du ikke ovre i noget "så blå ví er".
> Den har ikke noget med Akon at gøre.

Mit bud er, at The man... mener at den bliver voldspillet så meget, at
man bliver træt af den?

> Ralph.

Lars B

Fra : Rune Jensen

Dato : 14-06-05 15:54

Lars Jensen wrote:

> Mit bud er, at The man... mener at den bliver voldspillet så meget, at
> man bliver træt af den?

> Lars B
Lige præcist....

-Rune Jensen

Fra : coincident

Dato : 20-06-05 00:18

"The man himself" skrev d. 13-06-05 16:52 dette indlæg :

> Øhh... er du ikke ovre i noget "så blå ví er".
> Den har ikke noget med Akon at gøre.
>
> Ralph.

hør Akon her..

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/call?htmltem
plate=./general/findtrackpos_front.htm&trackid=926727

coincident

http://www.kandu.dk/

Fra : Dopedog

Dato : 13-06-05 19:32

> Noget af teksten er sunget som smølferne gør. Sangen spilles ofte, men
> hvad hedder gruppen?
>
> MAndersen

Four Jacks ?

Fra : coincident