Kan ikke afspille radiostationer i GTA San~
Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 12-06-05 21:51

Hej,
Jeg har et irriterende problem, trods en custom installation af GTA San
Andreas, hvor jeg valgte
at radiostationerne skulle installeres på harddisken, virker det ikke. Der
kommer ingen lyd
fra nogen af dem. Muligvis kan det skyldes at jeg har flyttet min Mine
Dokumenter mappe til
et andet drev. Det skete dog før installation af GTA San Andreas. Hvad kan
være galt?
Mit system:
Intel Pentium 4 3.2 HT
1024 MB DDR-SD RAM
Ati Radeon 9600 XT /Catalyst 5.6 Drivere
Gigabyte GA-8SGXL Motherboard SIS 648 Chipset
Soundblaster Audigy 2 Value Lydkort (før: AC'97 onboard, blev deaktiveret
før install af SB)
Windows XP Home SP 2
Norton Internet Securitysuite 2004

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 13-06-05 22:56

"Rasmus Bertelsen" <rasbert@nowhere.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Dokumenter mappe til
> et andet drev. Det skete dog før installation af GTA San Andreas. Hvad kan
SNIP
Har løst problemet. Afinstallerede SB Audigy 2 lydkortet og aktiverede AC'97
lyd
på bundkortet. Ingen problemer. Bare skod med SB kortet ):(

Mvh,
Rasmus

Fra : Robert Eriksen

Dato : 14-06-05 10:27

Rasmus Bertelsen wrote:
> [...]
> lyd
> på bundkortet. Ingen problemer. Bare skod med SB kortet ):(

Lyder ualmindelig bizart :/

Mit Asus kort har også integreret AC'97 lydkort, men det har aldrig
været aktiveret. Istedet bruger jeg mit SB Audigy Player kort og det
kører da bare.

Det er i BIOS du havde deaktiveret AC'97 og ikke bare enhedshåndtering?
Måske det kunne have forvirret.

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 15-06-05 07:52

"Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bare.
>
> Det er i BIOS du havde deaktiveret AC'97 og ikke bare enhedshåndtering?

Nej. Jeg havde deaktiveret det i bios. Har ofte haft problemer med SB
lydkort,
desværre, på de computere jeg har haft

Mvh,
Rasmus Bertelsen