Åbne vinduer
Fra : Carsten Nielsen

Dato : 12-06-05 20:20

Hej!!

Jeg er irriteret over at jeg kun kan åbne ca. 8-10 internet sider ad gangen,
dernæst bliver de "foldet sammen" og lagt i den første bjælke. I de
tidligere versioner af windows (og dermed) Internet Explorer, kunne jeg åbne
masser af vinduer, deres bjælker blev bare mindre og mindre, jo flere jeg
åbnede. Har rodet lidt med indstillinger, men synes ikke at jeg kan finde ud
af at rette det, - hvis det kan rettes!!!

Jeg kører med XP sp2

Med venlig hilsen
Carsten

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 12-06-05 20:32

Carsten Nielsen skrev:

> Jeg er irriteret over at jeg kun kan åbne ca. 8-10 internet
> sider ad gangen, dernæst bliver de "foldet sammen" og lagt i
> den første bjælke

Hvis du blot vil slå grupperingen fra, så højreklik på
proceslinjen og vælg Properties > Taskbar og fjern fluebenet ved
'Group similar taskbar buttons' (aner ikke, hvad de har valgt at
kalde det i den danske Windows, hvis du da ellers sidder med en
sådan).

Hvis du ønsker at ændre på indstillingen. Altså, så Windows f.eks.
først grupperer ved 10 vinduer, så er det nemmeste nok at hente
Tweak UI(*) og kigge under Taskbar and Start menu > Grouping.

(*) <http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-06-05 20:33

Carsten Nielsen skrev:

>deres bjælker blev bare
> mindre og mindre, jo flere jeg åbnede.

Højreklik på proceslinjen (der hvor "bjælkerne er/var) [1] vælg
"Egenskaber" fjern flueben ved "Grupper beslægtede knapper på
proceslinjen)

[1] eller højreklik på start og vælg egenskaber - proceslinje
--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Carsten Nielsen

Dato : 12-06-05 21:01

Mange tak for de hurtige svar... Og det virker )