Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Visible Dust
Fra : C. Stensgaard

Dato : 12-06-05 18:34

Hvem er interesseret i disse brushes ?

Jeg kan skaffe dem, og du kan spare ca 10-15 % ifht hvis du bestiller 1 hos
visibledust og får sendt med normal post (10-18 dage) + told + moms.

Prisen afhænger af hvor mange der er interesserede.

Fra : fam. Ager

Dato : 12-06-05 19:58

"C. Stensgaard" <kamisu@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hos visibledust og får sendt med normal post (10-18 dage) + told + moms.
>
> Prisen afhænger af hvor mange der er interesserede.
hej

jeg er med!...skal være denne model; Pro 1.3X Kit

vil også gerne have:Sensor CleanT

mail til mig og vi kan aftale det videre forløb..

mvh torben
big@123city. dk
fjern tal i adr.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 12-06-05 22:25

In article <42ac85be$0$78281$157c6196@dreader1.cybercity.dk>, fam. Ager wrote:

> [...]
>
> jeg er med!...skal være denne model; Pro 1.3X Kit
>
> vil også gerne have:Sensor CleanT
>
> mail til mig og vi kan aftale det videre forløb..

Jeg synes det er for dyrt for 10 kr makeup pensler. Jeg er en af dem
der tror på sulfo og billige pensler er lige så gode. men selvfølgelig
kan det være Petteri ikke har har.