sølvfarvet trusser
Fra : Ukendt

Dato : 12-06-05 18:24

Hej

En der ved hvor man kan købe sølvfarvet trusser? gerne i lak. eller
andet glat matriale.

Jeg har søgt uden resulstat

helst onlinebutik.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 12-06-05 18:47

Per H <> writes:

> En der ved hvor man kan købe sølvfarvet trusser? gerne i lak. eller
> andet glat matriale.

Nu skriver du jo ikke lige om det skal være til hanner eller hunner,
men her er da et bud:

http://www.rimba-lingeri.dk/herre-trusser.htm næsten nederst.
http://www.rimba-lingeri.dk/lak.htm

Ellers er det bare at lede løs.

Mvh Trine

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-05 19:50

On Sun, 12 Jun 2005 19:46:42 +0200, Trine Kornum Christiansen
<news@trinekc.dk> skrev:

>Nu skriver du jo ikke lige om det skal være til hanner eller hunner,
> [...]
jeg har ledt hele dagen, uden resulstat

Det er til en "Han" derfor måske lidt svært at finde.
jeg ville gerne have uden g.

bliver træt af at have dem på.

Lige et x ? Hvor varmt kan laktrusser tåle at blive vasket i?

Jeg har et par sorte, som blev meget tynde i lakken efter for varmt
vand. Nærmest som tyndt plast.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-05 20:25

On Sun, 12 Jun 2005 19:24:11 +0200, Per H <> skrev:

>Hej
>
>En der ved hvor man kan købe sølvfarvet trusser? gerne i lak. eller
>andet glat matriale.
>
> Jeg har søgt uden resulstat
>
> helst onlinebutik.

Findes de slet ikke, og er jeg den eneste der er til det?

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 20-06-05 20:59

<Per H> wrote in message news:ot5eb1tluj73f4f7er0796ldh68i0i1h9h@4ax.com...

> Findes de slet ikke, og er jeg den eneste der er til det?
>

> --
> Vh Per

Ved ikke om det er sådan nogle børger her du mener:
http://nawtythings.com/sensualbody_men6.html

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-05 21:29

On Mon, 20 Jun 2005 21:59:04 +0200, "Aragorn Elessar"
<aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev:

>Ved ikke om det er sådan nogle børger her du mener:
>http://nawtythings.com/sensualbody_men6.html

tja det nærmer sig, men gerne mere skindende ligesom lak trusser./
eller latex?

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Lars

Dato : 21-06-05 09:02

Hej Per,

On Mon, 20 Jun 2005 22:28:48 +0200, Per H <> wrote:

> tja det nærmer sig, men gerne mere skindende ligesom lak trusser./
>eller latex?

Hvis det må være i latex så prøv dem her

http://www.cocoon1.com/

Det har en "Metallic Silver" farve til en del af deres tøj.

// Lars