Debitelopsætning af GPRS mm på QTEK S100
Fra : KC

Dato : 12-06-05 16:10

Hej!

Jeg skulle bruge en tlf. hvorpå jeg kan bruge Messenger og læse mails mm.
Debitel forsikrede mig at det kan jeg på en Qtek S100 fra dem, hvis jeg vel
at mærke selv sørgede for at de sendte mig et simkort til TDC's net (det
kunne de ikke bestemme, så jeg måtte vente til jeg havde modtaget det.
Heldigvis var det tilfældigvis til TDC's net og ikke Sonofons (som ikke har
GPRS)).

Nu har jeg købt telefonen og har fået det rigtige kort i. Men på
www.debitel.dk kan man ikke få opsætningen til GPRS mm....

Kan nogen her hjælpe?

KC

Fra : Johnny

Dato : 12-06-05 19:09

> [...]
> har
> GPRS)).
>
> Nu har jeg købt telefonen og har fået det rigtige kort i. Men på

Så prøv på TDC's hjemmeside.
De har noget der virker på deres net.
Søg på GPRS hos dem og det kommer frem søm 3die øverste resultat

Johnny

Fra : Jakob

Dato : 12-06-05 19:40

Hvis det ellers virker så prøv her :
http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/brug_mobil/telefonmanualer/index.jsp

Fra : Jakob

Dato : 12-06-05 19:42

Ellers skal du gøre det at du beder TDC Mobil´s kunderservice om at sende
dig en mail med guide til at se den op til MMS + Gprs...