Problemer med CSS og Intern. Explorer
Fra : saga

Dato : 12-06-05 14:01

Jeg er helt ny her og har for første gang prøvet mig på CSS har
lavet en lille side fra den tutorialen her på siden og det ser
fint ud i Dreamweaveren min men når jeg skal se det i IE så
virker ingen ting. Ser helt anderledes ud. Hvad gør jeg fejl??

mvh
HJ

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-06-05 14:11

saga skrev:

> [...]
>fint ud i Dreamweaveren min men når jeg skal se det i IE så
>virker ingen ting. Ser helt anderledes ud. Hvad gør jeg fejl?

Kom med et link til siden, ellers kan vi ikke hjælpe dig.

Vi har jo ingen krystalkugle, hvor vi kan se, hvad det er du har
lavet.

PS. Til orientering, du skriver ikke til html.dk, men i
nyhedsgrupper, som ikke har noget med html.dk at gøre.

De giver blot adgang til nogle få udvalgte grupper via din
browser.

http://www.html.dk/nyhedsgrupper/usenet.asp
--
Knud