"Jacky Hansen" <jacky@detteskalfjernestdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:42bae3a7$0$63616$edfadb0f@dread15.news.tele.dk
> Tillykkke med telefonen. Ja, så må jeg jo se om min også bliver
> forsinket, jeg håber det ikke, jeg glæder mig som et lille barn.
Jo tak.
Jeg synes deres fremgangsmåde er meget underlig.
Jeg modtog en mail fra noget der hed "shoppen", hvor i de skriver at jeg
har bestilt den telefon og det nummer osv.
Endvidere står der:
"Når varen sendes fra lageret vil du modtage en leveringsbekræftelse på
mail.
I den mail vil der også være en Track & Trace kode , som giver dig
mulighed
for at følge din pakke hos Post Danmark."
Jeg har endnu ikke modtaget nogen mail med T&T, skønt jeg modtog
telefonen i onsdags.
Hvis de har brugt den samme adr til begge mails, så er den ikke røget i
mit filter.
Jeg modtog dette fra Tele2 d. 6/6 i deres velkomst hilsen:
"Har du valgt et nyt nummer, vil du modtage dit nye SIM-kort samt koder
med posten i løbet af 7 dage."
I deres bekræftelsesmail d. 14/6 på at de har modtaget de underskrevne
papirer og at jeg nu sidder i saksen skriver de pludselig:
"Har du valgt at få nyt mobilnummer, sender vi et SIM-kort til dig i
løbet af 14 dage. "
Synes ikke det er blæret at ændre vilkårerne når folk har skrevet under.
Ringede til kunde"service" og fik at vide at der kunne indtales et nr,
så ville de ringe tilbage i løbet af 24 timer.
> Det var da dejligt at hører, at den ikke er brandet, og ikke er låst.
> Hvis du ellers støder på noget godt som dårligt, så lad mig det vide.
Eneste ankepunkter lige pt er at tasken er lidt stram, men lidt slid
kurerer sikkert dette.
Skærmen bliver noget så fedtet når den rammer en svedig kind
Ellers en rigtig lækker telefon, som jeg nok skal blive glad for.
--
mvh Jacob
Ved direkte svar erstat invalid med dk.