Slug sæd mod kræft
Fra : Steen Johansen

Dato : 12-06-05 05:52

Slug sæd mod kræft Kvinder, der ofte sluger mandesæd, har hele 40 procent
mindre sandsynlighed for at få kræft
Ifølge magasinet Woman har forskere på North Carolina State University
fundet ud af, at kvinder, der i de sidste ti år regelmæssigt har slugt
mandesæd, har hele 40 procent mindre sandsynlighed for at få den frygtede
sygdom.- Jeg opfordrer alle kvinder til at gøre fellatio til en vigtig del
af deres daglige rutine, siger Dr. Helena Shifteer til Woman og tilføjer, at
hun ofte selv indtager sin mands safter. Metoden skal praktiseres en, helst
to, gange om ugen for at virke.

Søs jeg er klar!
MkH Steen

Fra : Per, Odense

Dato : 12-06-05 11:26

I meddelelse: 28104$42abbf4f$55da98d5$598@news.arrownet.dk
skrev Steen Johansen bl.a. (kan være lidt forkortet) :
> [...]
> Woman og tilføjer, at hun ofte selv indtager sin mands safter.
> Metoden skal praktiseres en, helst to, gange om ugen for at virke.

Ja, det giver jo helt nye muligheder for dem der vil have en sund sjæl og et
sumdt lem (eller hvordan var det nu det var)

--
MVH Per, Odense

Fra : nusle nuslesen

Dato : 12-06-05 11:38

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Slug sæd mod kræft Kvinder, der ofte sluger mandesæd, har hele 40 procent
> mindre sandsynlighed for at få kræft

Jeg er dækket ind

> jeg er klar!

Tak skæbne, er du en troll - eller har Steen Johansen set sig gal på mig?

Det var Christians skyld at et par indlæg røg i mudderet, jeg vidste ikke
han x-postede fra dk.snak.snik

Nu skal man så til at chikaneres her i ens foretrukne forum

mange hilsner

Fra : andropov

Dato : 12-06-05 18:13

On Sun, 12 Jun 2005 12:37:35 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>Jeg er dækket ind

Metoden skal praktiseres en, helst to, gange om ugen for at virke.

Sæt det nu havde været hver anden time så kunne det måske give
problemer :) Ihvertfald i længden.
Så gik der måske Hr. Onslow i den :)

Fra : nusle nuslesen

Dato : 12-06-05 23:56

"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Metoden skal praktiseres en, helst to, gange om ugen for at virke.

Jamen, hvad nu hvis jeg tidligere har praktiseret det oftere, kan man ikke
spare op?

*GG*

mange hilsner

Fra : andropov

Dato : 13-06-05 08:24

On Mon, 13 Jun 2005 00:56:22 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>Jamen, hvad nu hvis jeg tidligere har praktiseret det oftere, kan man ikke
>spare op?

Du kan sende en email til Dr. Helena Shifteer
http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=297369

Måske hun kan svare på det :)

Fra : sdsf

Dato : 13-06-05 13:00

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Jamen, hvad nu hvis jeg tidligere har praktiseret det oftere, kan man ikke
> spare op?

Det ser ud til at du faktisk slet ikke får gavn af din indsats.
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=297579

Fra : nusle nuslesen

Dato : 13-06-05 13:05

"sdsf" <dfd@tyhj.gb> skrev i en meddelelse

Hej,

> Det ser ud til at du faktisk slet ikke får gavn af din indsats.
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=297579

Jeg synes nu stadig, at det har været yderst gavnligt - måske bare ikke lige
i kræft-præventiv retning

- og jeg kunne godt finde på at gøre det igen.

mange hilsner

Fra : andropov

Dato : 13-06-05 13:59

On Mon, 13 Jun 2005 13:59:55 +0200, "sdsf" <dfd@tyhj.gb> wrote:

>Det ser ud til at du faktisk slet ikke får gavn af din indsats.
>http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=297579

Sådan noget må du ikke afsløre :)

Fra : Steen Johansen

Dato : 12-06-05 22:58

> Tak skæbne, er du en troll - eller har Steen Johansen set sig gal på mig?
>
> Nu skal man så til at chikaneres her i ens foretrukne forum
>
> mange hilsner

Kære Søs
Jeg har bestemt ikke set mig gal på dig. Jeg er en af dine trofaste fans!
MkH Steen

Fra : nusle nuslesen

Dato : 12-06-05 23:56

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Kære
> Jeg har bestemt ikke set mig gal på dig. Jeg er en af dine trofaste fans!
> MkH Steen

Takker og nejer.

mange hilsner

Fra : Steen Johansen

Dato : 13-06-05 07:54

Fra : Poul Nielsen

Dato : 12-06-05 18:36

> [...]
at
> hun ofte selv indtager sin mands safter. Metoden skal praktiseres en,

Lyder som en skrøne, betyder det så at hvis jeg æder mit eget sæd, at jeg
slipper for evt cancer.
Man har også fundet ud af at tomater er stærkt kræftfremkaldene, hvorfor ?
jo 99 % af de der får kræft har spist tomater.

Fra : Non-Desperado

Dato : 12-06-05 21:03

"Poul Nielsen" <ikke@get2net.dk> skrev:

> [...]
>Man har også fundet ud af at tomater er stærkt kræftfremkaldene, hvorfor ?
>jo 99 % af de der får kræft har spist tomater.

Så må livet være dødsens farligt, for alle der er døde har været
i live...*S*

--
Jo mere vi lærer, desto mere ved vi. Jo mere vi ved,
desto mere glemmer vi. Jo mere vi glemmer, desto mindre ved vi.

Fra : Per Rønne

Dato : 13-06-05 14:32

Poul Nielsen <ikke@get2net.dk> wrote:

> "Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev i en meddelelse

Næh, da intet i undersøgelsen tyder på at hunkønnet skulle reagere
anderledes på sæd end hankønnet, må det vel blive til et:

»Poul, jeg er klar!«

> Lyder som en skrøne, betyder det så at hvis jeg æder mit eget sæd, at jeg
> slipper for evt cancer.

Du skal nok snarere sige:

»Steen, jeg er klar!«

Så reduceres begge jeres risici for at få kræft ...
--
Per Erik Rønne

Fra : Poul Nielsen

Dato : 12-06-05 18:38

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev i en meddelelse
> Slug sæd mod kræft Kvinder, der ofte sluger mandesæd, har hele 40 procent
> [...]
Ku vi få et link til den undersøgelse.

Fra : sdsf

Dato : 12-06-05 20:28

"Poul Nielsen" <ikke@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev i en meddelelse

> Ku vi få et link til den undersøgelse.

nu er dette jo ikke et link til undersøgelsen

Mvh.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 15-06-05 14:05

[Steen Johansen | Sun, 12 Jun 2005 06:52:05 +0200]

>Slug sæd mod kræft Kvinder, der ofte sluger mandesæd, har hele 40 procent
>mindre sandsynlighed for at få kræft

Jeg har seriøst svært ved at tage dette resultat seriøst, det lyder
simplethen for utroligt, men håber da i den grad at det også virker for mænd
der sluger

René
www.rene.hjorth.com

Fra : ThomasB

Dato : 15-06-05 14:16

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Jeg har seriøst svært ved at tage dette resultat seriøst, det lyder
> simplethen for utroligt, men håber da i den grad at det også virker for
> mænd
> der sluger

Det var en hoax.. (men sig det ikke til nogen

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 15-06-05 14:46

On Wed, 15 Jun 2005 15:15:31 +0200, "ThomasB"
<usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote:

>Det var en hoax.. (men sig det ikke til nogen

Det bliver mellem dig, mig, Ekstra Bladet og læserne

Lars

--
www.tomtompoi.dk - Danmarks hyggeligste forum for navigationsfreaks.
Over 100 gratis POIer, og INGEN begrænsninger på download.

Fra : ThomasB

Dato : 15-06-05 14:48

"Lars (ArthurDent)" <arthurdent44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det bliver mellem dig, mig, Ekstra Bladet og læserne

Så er det godt at de fleste læsere af EB er mænd
(og synd for de homoseksuelle)