Mistet PUK kpde
Fra : Funnyboy

Dato : 11-06-05 18:50

Hejza

Kan man få sin PUK kode oplyst ved CBB eller på andre måder få den fundet
frem? Evt. via en kortlæser til simkort?

Preben

Fra : Henrik Bjerre

Dato : 11-06-05 18:59

Du kan nok ikke få den oplyst via simkort-læser, for så kan man jo åbne
stjålne telefoner hvis det var det, men jeg ved at min far engang fik oplyst
sin puk-kode hos sonofon ved bare at ringe til dem, og de stillede nogen
spørgsmål, så han kunne få den.

MVH Henrik

Fra : Ditte Hansen

Dato : 11-06-05 19:39

"Funnyboy" <N15@nissan-almera.dk> skrev i en meddelelse
> Hejza
>
> Kan man få sin PUK kode oplyst ved CBB

Hej

Jeg har engang ringet til CBB, de ville kun sende den til den mail man er
registret med, var ikke noget problem for mig.
Det er jo bare at logge ind på kontoen og oplyse den mail man er registret
med, ellers ville de vist kun sende den med alm. post.

Hilsen Ditte