Tyk eller lang?
Fra : Lasse Jensen

Dato : 08-06-05 17:26

Okay. Nu ved vi så at størrelse betyder noget for nogen. Men størrelse
handler jo både om længde og tykkelse. Så hvad er bedst, piger og bøsser,
en lang, tynd eller en kort, tyk pik?

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 08-06-05 17:49

"Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> wrote in message
> Okay. Nu ved vi så at størrelse betyder noget for nogen. Men størrelse
> handler jo både om længde og tykkelse. Så hvad er bedst, piger og bøsser,
> [...]

Lang og tyk, tak.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Paul

Dato : 08-06-05 19:01

"Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Okay. Nu ved vi så at størrelse betyder noget for nogen. Men størrelse
> handler jo både om længde og tykkelse. Så hvad er bedst, piger og bøsser,
> en lang, tynd eller en kort, tyk pik?

Kæn' den på knækket...

M.v.h.

Paul

Fra : Henri Gath

Dato : 08-06-05 20:07

> [...]
> Okay. Nu ved vi så at størrelse betyder noget for nogen. Men størrelse
> handler jo både om længde og tykkelse. Så hvad er bedst, piger og bøsser,

Det er min store fede liderlige ungpigeknepperstang.......de hyler og
skriger når de får den i måsen

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 09-06-05 08:14

[Lasse Jensen | Wed, 08 Jun 2005 18:25:55 +0200]

>Okay. Nu ved vi så at størrelse betyder noget for nogen. Men størrelse
>handler jo både om længde og tykkelse. Så hvad er bedst, piger og bøsser,
>en lang, tynd eller en kort, tyk pik?

Lang & tynd! Den er nemmere at spille, nemmere at sutte og sikkert også
nemmere til diverse former for samleje.

Den må dog ikke være for tynd, så ser det fjollet ud...

René
www.rene.hjorth.com

Fra : nusle nuslesen

Dato : 09-06-05 16:27

Både og.

mange hilsner

Fra : En kvinde

Dato : 09-06-05 16:32

> [...]
> Okay. Nu ved vi så at størrelse betyder noget for nogen. Men størrelse
> handler jo både om længde og tykkelse. Så hvad er bedst, piger og bøsser,

Aiii... Nu udelukker det ene jo ikke det andet, vel *b*.... så nupper en
lang tyk her *s*

Fra : Henri Gath

Dato : 09-06-05 21:41

"En kvinde" <enkvinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Aiii... Nu udelukker det ene jo ikke det andet, vel *b*.... så nupper en
> lang tyk her *s*

En ordentlig pølse....stor som en underarm

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-06-05 21:47

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> En ordentlig pølse....stor som en underarm

Hvor ved du det fra? Du har sgu' da aldrig set mig nøgen?

--
-Jens B.

Fra : Jens B

Dato : 11-06-05 13:24

Jens Bruun wrote:
> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor ved du det fra? Du har sgu' da aldrig set mig nøgen?

Det kan han lugte.

Fra : En kvinde

Dato : 09-06-05 23:33

> En ordentlig pølse....stor som en underarm

Er skam dækket ind - den ligger inde i skabet *sf*