MS Windows
briani 27239
Kan ikke lukke Xp - vil genstarte
Fra : Morten Bowman

Dato : 11-06-05 22:21

Hejsa
Har lige opgraderet en kammerats XP fra Home til Pro. Efterfølgende vil den
ikke lukke? Den genstarter istedet. Jeg tror der er blå skærm i 1/10 sekund
og derefter genstarter den.
Nogen der ved hvad det kan være og om det kan fixes?
(Og ja, ved det ikke er genialt at opgradere, ville selv have valgt en ren
installation!)

Fra : Pico

Dato : 11-06-05 23:08

Morten Bowman wrote:
> [...]
> Nogen der ved hvad det kan være og om det kan fixes?
> (Og ja, ved det ikke er genialt at opgradere, ville selv have valgt

Jeg ved ikke om det er det, men har flere gange været ude for at det var
Logitesh drivere der gjorde det. En opgradering til en nyere ver. løste
problemerne, det forudsætter selvfølgelig det er en mus fra det firma

Pico

Fra : Morten Bowman

Dato : 11-06-05 23:39

On Sun, 12 Jun 2005 00:07:43 +0200, "Pico" <Selvestemig@hotmail.com> wrote:

>Jeg ved ikke om det er det, men har flere gange været ude for at det var
>Logitesh drivere der gjorde det. En opgradering til en nyere ver. løste
>problemerne, det forudsætter selvfølgelig det er en mus fra det firma

Glemte vist at fortælle, det er en bærbar

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 12-06-05 20:03

Morten Bowman wrote:
> [...]
> i 1/10 sekund og derefter genstarter den.
> Nogen der ved hvad det kan være og om det kan fixes?

Automatisk genstart er sikkert slået til og så genstarter Xp uden at
vise en fejlmeddelelse. Fjern det således:
Kontrolpanel -> System -> Avanceret -> Indstillinger
for Start og Genoprettelse -> Genstart automatisk,
fjern fluebenet i denne.

Skriv derefter fejlmeddelelsen her eller søg efter den på google, det
bør kunne hjælpe dig videre.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund