Upload og download site
Fra : Jesper Kjær

Dato : 11-06-05 18:04

Hej.

Jeg har brug for at kreere et upload og download sted på min
hjemmeside. Jeg har tit brug for at udveksle meget store data
mængder med personer der bor langt væk.

Jeg forestiller mig noget i retningen af en ftp site men det skal
kunne foregå via min hjemmeside.

Når man uploader skal man ikke kunne få adgang til de data der
ligger på serveren og man skal kun kunne downloade fra en speciel
download side.

Min side er hostet på Cliche's webhotel og har adressen
www.jkaps.dk

Er der nogen der ved hvordan man koder det?

På forhånd tak
Jesper

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-06-05 19:30

Jesper Kjær skrev:

>Er der nogen der ved hvordan man koder det?

Det kan ikke laves med html, der skal noget serverside til,
f.eks. php eller asp.

Så, efter hvad du kan bruge på ditwebhotel, spørg i
news:dk.edb.internet.webdesign.serverside.php eller
--
Knud

Fra : Jesper Kjær

Dato : 12-06-05 08:28

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Det kan ikke laves med html, der skal noget serverside til,

Tak.
Jeg vil spørge mit webhotel og i den rigtige gruppe når jeg får
svar.

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 12-06-05 10:24

Jesper Kjær wrote:
> Jeg har brug for at kreere et upload og download sted på min
> hjemmeside. Jeg har tit brug for at udveksle meget store data
> mængder med personer der bor langt væk.

http://www.yousendit.com kan du sende filer på op til 1 GB, det
fungerer ved at du uploader filen til deres server, og de sender så en
mail til den filen er til om at den kan hentes nu. SVJH bliver den
liggende i en uge eller to før de slettet den igen.

Jeg ved godt det ikke var det du spurgte om, men mon ikke det løser dit
problem?

/Andreas