Indvandrer bag brandattentat mod Rikke Hvi~
Fra : Per Rønne

Dato : 11-06-05 17:47

Jeg så netop i TV-Avisen at ejeren af internet-caféen PowerPlay på
Lyngbyvej 2, hvor e-mailen er skrevet, har oplyst at den anholdte er »af
anden herkomst end dansk«. Det kan godt betyde at man ikke skal kigge
efter i det autonome miljø, på den ekstreme danske venstrefløj, men i
stedet på den ekstreme, islamistiske højrefløj.

Han er sigtet efter tre paragraffer, hvoraf to for brandstiftelse. Den
højeste kan give livsvarigt fængsel. Den tredie sigtelse er for at have
antastet folkestyrets sikkerhed ved at angribe en minister, med en
straframme på 16 års fængsel.
--
Per Erik Rønne

Fra : Lyrik

Dato : 11-06-05 18:14

""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> højeste kan give livsvarigt fængsel. Den tredie sigtelse er for at have
> antastet folkestyrets sikkerhed ved at angribe en minister, med en
++++++++++++++++++++
Ja livstid for at brænde en bil og 2000 kroner i bøde for at dræbe et
menneske ved at køre det over med vilje!

Det er nogle fabelagtige love vi har!
Dermed ikke sagt at jeg ikke tager afstand fra begivenheden og ønsker den
straffet!

Men det er sådan med forbrydelser at straffen skal opveje forbrydelsens
karaktér.
5 år + udvisning til oprindelsesland ville jeg ansé for relevandt.

Hilsen
Jens

Fra : Per Rønne

Dato : 11-06-05 18:20

Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

> Ja livstid for at brænde en bil

Næh, for forsøg på mordbrand mod en minister og hendes ægtefælle og to
børn. I øvrigt gik der også ild i huset.
--
Per Erik Rønne

Fra : Lyrik

Dato : 11-06-05 18:29

> Næh, for forsøg på mordbrand mod en minister og hendes ægtefælle og to
> børn. I øvrigt gik der også ild i huset.
> --
> Per Erik Rønne
++++++++++++++++++++++++++++
Det skal vi nok lade dommeren afgøre. Hvis man forsøger mordbrand er det jo
nok huset man stikker ild til og ikke bilen i garagen!
Ved mordbrand søger man at forhindre offerets flugt. Derfor vil
udgangspartier blive blokeret ved brand mens brændende genstande vil blive
smidt ind i de beboede lokaler.
Jeg synes begivenheden ligger et godt stykke væk fra dette.
At ilden så senere breder sig har ikke noget med fortsættet at gøre IMHO!
Fortsættet ligner en protest og ildspåsættelsen af bilen ligner et hærværk
som skal understrege misfornøjelsen overfor ministeren. Det modsatte ville
være attentat på ministeren som ville være en sabotage imod Folketinget og
et mordforsøg. Stadig IMHO, idet det er dommeren som skal afgøre sagen.

Hilsen
Jens

Fra : Per Rønne

Dato : 11-06-05 18:34

Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

> ""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> skrev i en meddelelse

> Det skal vi nok lade dommeren afgøre.

Ja, og foreløbig er han kun sigtet. Føst senere kan der komme anklager
og dom. /Sigtelsen/ lyder på forsøg på mordbrand mod en minister og
hendes ægtefælle og to børn, og det er den sigtelse der har en
straframme på op til livstid.
--
Per Erik Rønne

Fra : Jim

Dato : 11-06-05 23:57

> [...]
> og dom. /Sigtelsen/ lyder på forsøg på mordbrand mod en minister og
> hendes ægtefælle og to børn, og det er den sigtelse der har en

Ja, det er en ny §, som tages i brug.
I følge ham kriminal-chefen fra Roskilde, så skulle den hedde noget i
retningen af angreb på folketingets sikkerhed, hvilket også betyder på
politikerne og især ministre.
En alm. mordbrand og forsøg herpå ville normalt have en strafferamme på
op til 16 år.

J.

Fra : Bo Warming

Dato : 12-06-05 00:25

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote in message

> En alm. mordbrand og forsøg herpå ville normalt have en strafferamme på op
> til 16 år.

Når journalister og usenettere altid nævner MAXIMAL straframme og aldrig
minimal straframme, er det så udslag af "dramatisk sans"

Journalister burde have adgang til hvad er fængselslængdegennemsnit for
denne type sigtelse

Hvis så strafforkortelse, udgang osv nævnes, så mistes mere og mere drama.

Lægedamen der i jalouxi brændte kone og børn inde i sommerhus på Bornholm -
fik hun ikke livsvarigt, og er det ikke kun så bestialske personrettede,
flugthindrende mordforsøg og mord, der giver maximalstraffen?

Fra : Kim2000

Dato : 12-06-05 00:15

> [...]
> ville være attentat på ministeren som ville være en sabotage imod
> Folketinget og et mordforsøg. Stadig IMHO, idet det er dommeren som

Det er uanset, hvordan man vender og drejer det, et angreb på
demokratiet og hele dens fundament - uanset om man er enig eller uenig
med flygtningepolitiken. Så er det et forsøg på at påvirke politikernes
politik med brug af terror, derfor skal der også slåes hårdt ned på
dette, så enhver anden terroristspire tænker sig om både 4 og 5 gange
inden man så meget som overvejer at gentage den slags midler.

mvh
Kim

Fra : Bo Warming

Dato : 12-06-05 00:42

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> wrote in message

> [...]
> så enhver anden terroristspire tænker sig om både 4 og 5 gange inden man
> så meget som overvejer at gentage den slags midler.

Straffelovens §266b, der p.t. fængsler Glistrup for saglig demokratisk
debat, DEN KANDU KALDE "angreb på demokratiets og dets fundament".

Al vold, tyveri og bedrag har MAGT ER RET aspekt og strider mod folkestyrets
idealer.

Hvornår er det sandsynliggjort at det er lykkedes at påvirke politikere
eller dommere, blot lidt, ved vold eller voldstrusler.

En frikendelse på Bornholm af arbejdsmænd der skaldetklippede tyskertøse i
stor stil og sexuelt chikanerede dem groft og langvarigt - den førte til
frifindelse efter voldstrusler mod dommer Zeuthen, læs Ditlev Tamm
retsopgøret.

Er der andre tilfælde?

Voldmanden, som vedr Hvilshøj bør kaldes hærværksmand har måske villet være
"indianer i egen cowboyfilm" og siden han gik på internetkafe har han ikke
søgt HURTIGSTE VEJ TIL 15 min berømmelse pr fængsling - han har næppe håbet
at påvirke retspraksis, og med den intelligens der udstråles af hans
pressemeddelelse, tror jeg godt, at han ved, at hvis ændring af lov eller
retspraksis nu sker, bliver det i antimuslimsk retning.
(og derfor er teori om, at Fogh-støtter står bag attentatet ikke
nødvendigvis modbevist, selvom man får en indvandrer til at tilstå. - han
kan blive aflønnet for sin tilståelse ved at et antal slægtninge til ham får
indrejsetilladelse! Der er mange realistiske scenarier, og man er naiv hvis
man æder mediernes råt. )

"Beviset på i retten på, at han havde stjålet en æbletærte var et brev hvor
håndskriften ikke passede og det handlede ikke om æbletærte, og det var
aldrig blevet sendt" Lewis Caroll (Dronningens retssag i "Alice i
Eventyrland")

Fra : NoTrabajo

Dato : 12-06-05 02:41

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> Men det er sådan med forbrydelser at straffen skal opveje forbrydelsens
> karaktér.
> 5 år + udvisning til oprindelsesland ville jeg ansé for relevandt.

0 år + udvisning til oprindelsesland ville jeg ansé for at være endnu bedre.
--
NoTrabajo

Fra : Per Rønne

Dato : 12-06-05 03:13

NoTrabajo <trabajono@hotmail.com> wrote:

> "Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> 0 år + udvisning til oprindelsesland ville jeg ansé for at være endnu bedre.

Han er dansk statsborger. Men der er vist nu noget om at statsborgerskab
kan tages fra en, hvis det er tildelt, og hvis man laver meget
alvorlige forbrydelser, vist især terrorvirksomhed. Men det kan dette
tilfælde vel godt falde ind under.
--
Per Erik Rønne

Fra : Lyrik

Dato : 12-06-05 08:40

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> 0 år + udvisning til oprindelsesland ville jeg ansé for at være endnu
> [...]
+++++++++++++++++++++++++++++++
Ja det var en bedre idé helt klart, men jeg turde ikke sige det, fordi
moselovstanken om hævn stadigvæk florerer.

Hilsen
Jens

Fra : morten sorensen

Dato : 11-06-05 18:57

Per Rønne wrote:
> [...]
> efter i det autonome miljø, på den ekstreme danske venstrefløj, men i
> stedet på den ekstreme, islamistiske højrefløj.

Det kunne vel også være en udlænding med et konkret anke - fx at han var
blever afvist?

--

morten sorensen

Fra : Knud Larsen

Dato : 11-06-05 19:18

"morten sorensen" <morten@mortens.net_DELETE> wrote in message

> Det kunne vel også være en udlænding med et konkret anke - fx at han var
> blever afvist?

Aviserne skriver han er dansk statsborger, - og ikke noget om etnicitet.

Fra : Per Rønne

Dato : 11-06-05 19:30

Knud Larsen <larsen_knud@hotmail.com> wrote:

> "morten sorensen" <morten@mortens.net_DELETE> wrote in message

> Aviserne skriver han er dansk statsborger, - og ikke noget om etnicitet.

Og i tv-avisen 18:30 refereredes internetcaféejeren fra Lyngbyvej 3 for
at han var »af anden etnisk herkomst end dansk« - en vending der ikke
normalt bruges om indvandrere og efterkommere fra den vestlige verden.
--
Per Erik Rønne

Fra : PerX ...

Dato : 11-06-05 21:47

In article <1gy0e6z.71pfzf3ummzN%spam@husumtoften.invalid>,
spam@husumtoften.invalid says...

> Og i tv-avisen 18:30 refereredes internetcaféejeren fra Lyngbyvej 3 for
> at han var »af anden etnisk herkomst end dansk« - en vending der ikke
> normalt bruges om indvandrere og efterkommere fra den vestlige verden.

Og i radioavisen kl 22 citeres politiet for at fastslå han er dansk.

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 11-06-05 22:55

PerX ... wrote:

> In article <1gy0e6z.71pfzf3ummzN%spam@husumtoften.invalid>,
> spam@husumtoften.invalid says...

> Og i radioavisen kl 22 citeres politiet for at fastslå han er dansk.

Ja, dansk statsborgerskab, men det er ikke ensbetydende med at han er
dansk.
--
/Mikael

Fra : Allan Riise

Dato : 11-06-05 23:03

"Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, dansk statsborgerskab, men det er ikke ensbetydende med at han er
> dansk.

Jo.

Man kan sa sporge sig hvilkne baggrund han har, er han af Bornholmsk
familie, Sonderjysk eller af evt. anden etnicitet, men Dansk, det er han.

--
Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 11-06-05 23:59

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Man kan sa sporge sig hvilkne baggrund han har, er han af Bornholmsk
> familie, Sonderjysk eller af evt. anden etnicitet, men Dansk, det er

Nej!

Fra : NoTrabajo

Dato : 12-06-05 02:46

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Man kan sa sporge sig hvilkne baggrund han har, er han af Bornholmsk
> familie, Sonderjysk eller af evt. anden etnicitet, men Dansk, det er han.

Tror du ikke snarere at han er MuhameDansk?
--
NoTrabajo

Fra : Jim

Dato : 11-06-05 23:58

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> In article <1gy0e6z.71pfzf3ummzN%spam@husumtoften.invalid>,
> spam@husumtoften.invalid says...

> Og i radioavisen kl 22 citeres politiet for at fastslå han er dansk.

Ja, det er DR-terminologi for, at han har dansk statsborgerskab.
Det betyder jo ikke, at han er dansker.

J.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 12-06-05 00:54

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, det er DR-terminologi for, at han har dansk statsborgerskab.
> Det betyder jo ikke, at han er dansker.

jo!
--
ahw

Fra : Jim

Dato : 12-06-05 01:14

"Arne H. Wilstrup" <detfaarduejatvide@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
>>

> jo!

Nå, bijobber du nu også ved DR?

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 12-06-05 01:18

> "Arne H. Wilstrup" <detfaarduejatvide@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Nå, bijobber du nu også ved DR?

nej!

--
ahw

Fra : Per Rønne

Dato : 12-06-05 03:13

PerX ... <hyp1999@_hotmail_remove_this_.com> wrote:

> In article <1gy0e6z.71pfzf3ummzN%spam@husumtoften.invalid>,
> spam@husumtoften.invalid says...

> Og i radioavisen kl 22 citeres politiet for at fastslå han er dansk.

Lige så dansk som ham marokkaneren, der sidder på en marokkansk
dødsgang, som har dobbelt statsborgerskab - men som tilsyneladende ikke
er i stand til at formulere sig på dansk?
--
Per Erik Rønne

Fra : Jesper

Dato : 12-06-05 23:23

Knud Larsen <larsen_knud@hotmail.com> wrote:

> "morten sorensen" <morten@mortens.net_DELETE> wrote in message

> Aviserne skriver han er dansk statsborger, - og ikke noget om etnicitet.

Han betegnes i Berlingske i dag som "mørkhudet".

Fra : Bo Warming

Dato : 13-06-05 00:34

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Han betegnes i Berlingske i dag som "mørkhudet".

Autonome bør bære radiosender (m uaftageligt ankel-stålbånd) så man ved hvor
de er, og muslim-herkomst-mennesker bør udvises - de hænger sammen som
ærtehalm og straffer os vantro kollektivt, og naturlig krigsførsel er at se
dem som et hele.

- det er ligegyldigt om terroristen selv er blevet afvist eller er på
yderfløj (er der en højre og en venstre blandt helligkrigere?). Ud med hans
slægt.
Det er ikke et skråplan, der fører til at danskere straffes andet end
individuelt.
Vor indespærring af hvide hashsælgere fra Christiania har også indført
kollektiv straf - overfor voldskriminelle er det på tide at politiet leger
lidt med reglerne og afprøver ny veje, og rets-toppen udviser tålmodighed
overfor eksperimenter.
Mens vi lader op til muhamedanerfrit DK.

Fra : morten sorensen

Dato : 13-06-05 07:16

Bo Warming wrote:

> Autonome bør bære radiosender (m uaftageligt ankel-stålbånd) så man ved
> hvor de er,

Uden dom?

--

morten sorensen

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 13-06-05 17:32

On Sun, 12 Jun 2005 at 23:33 GMT, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:
> - det er ligegyldigt om terroristen selv er blevet afvist eller er på
> yderfløj (er der en højre og en venstre blandt helligkrigere?). Ud med hans
> slægt.

Hvis han er muslim, har vi jo næsten allerede fået skabt præcedens for
hvad straffen skal være: Han - og hele hans familie - skal tvangsflyttes til
et område hvor de ikke møder Hvilhøjs slægt, jvf. Abu Laban.

Må jeg i den forbindelse foreslå en destination i Mellemøsten?

--
Anders Vind Ebbesen
It has always been the prerogative of children and half-whits to point out that

Fra : Bo Warming

Dato : 13-06-05 17:49

"Anders Vind Ebbesen" <usenet@ebbesen.org> wrote in message

> [...]
> til
> et område hvor de ikke møder Hvilhøjs slægt, jvf. Abu Laban.

Vor dybt asociale godhedsindustris jurister var tidligt ude, da de i 30erne
udfra et kærlighedsbudskab om Familien Danmark AFSKAFFEDE LANDSFORVISNING
SOM STRAF - den havde bl.a. været benyttet mod AP Heiberg og Erik den Røde
og er jo FOREBYGGENDE.

Når Politiken bakker op om mægling og landsdelsforvisning, så er det en
vidunderlig kovending.

Fra : Bo Warming

Dato : 11-06-05 19:24

"morten sorensen" <morten@mortens.net_DELETE> wrote in message

> Det kunne vel også være en udlænding med et konkret anke - fx at han var
> blever afvist?

Næsten alle nyankomne indvandrere er arbejdsløse, dvs har god tid til at
overvåbe hinanden og at de ikke har haft styr på hærværksmanden er en MEGET
STÆRK grund til at masseudvise muslimer - og sige stop for AL
familiesammenfæring.

Kollektiv straf er hverdag hos dem - vi må lovgive udfra A og B mennesker og
de fremmed er B med mindre rettigheder til at blive her, når trosfæller
begår groft hærværk.

Fra : Per Rønne

Dato : 11-06-05 19:23

morten sorensen <morten@mortens.net_DELETE> wrote:

> Det kunne vel også være en udlænding med et konkret anke - fx at han var
> blever afvist?

Så han eksempelvis kunne få sin mulige livsvarige fængselsdom afsonet i
sit hjemland - Saudi Arabien?

Jeg tror det ikke, men nu må vi jo se.
--
Per Erik Rønne

Fra : morten sorensen

Dato : 11-06-05 20:00

Per Rønne wrote:

> Så han eksempelvis kunne få sin mulige livsvarige fængselsdom afsonet i
> sit hjemland - Saudi Arabien?

Nænæ - jeg foregriber ikke noget, men gætter blot på at dette kunne være
en enkeltsagshandling snarere end noget politisk. Ikke at det ændrer på
alvorligheden af forbrydelsen.

--

morten sorensen

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 11-06-05 20:09

"morten sorensen" <morten@mortens.net_DELETE> skrev i en meddelelse

Der kan være tale om flere forhold

1. manden er sindssyg
2. manden har skrevet sin mail for at gøre sig interessant
3.manden har vitterlig en organisation bag sig
4.manden er anarkist -højreekstremist
5.manden er vred over en afvisning af en asylansøger
6.manden kan ikke lide integrationsministeren, men troede ikke at det ville
gå ud over huset også

etc. etc. etc.
--
ahw

Fra : Per Rønne

Dato : 11-06-05 20:14

Arne H. Wilstrup <detfaarduejatvide@invalid.dk> wrote:

> 2. manden har skrevet sin mail for at gøre sig interessant

Man skriver vel næppe en mail om et sådant angreb 6-7 timer før det
finder sted, og sørger for at det på internettet forsinkes knap et døgn.
For at gøre sig interessant.
--
Per Erik Rønne

Fra : Egon Stich

Dato : 12-06-05 12:12

> Man skriver vel næppe en mail om et sådant angreb 6-7 timer før det
> finder sted, og sørger for at det på internettet forsinkes knap et døgn.
> [...]

Muligheden for, at den sigtede blot tilfældigt har siddet ved en bestemt PC
er vel også til stede?
Er han med sikkerhed identificeret som værende tilstede på rette tidspunkt?
ved rette maskine?
Det kunne måske være, at man har sigtet den forkerte person?

Eller hvad?

MVH
Egon

Fra : Per Rønne

Dato : 12-06-05 13:08

Egon Stich <stich-foto@stich-foto.dk> wrote:

> Er han med sikkerhed identificeret som værende tilstede på rette tidspunkt?
> ved rette maskine?

Andre gæster på internetcaféen kan huske hans tilstedeværelse. Og mon
ikke at man har fundet DNA-spor på gerningsstedet? Så er det jo bare at
gennemgå hans bekendtskabskreds for at finde de andre.
--
Per Erik Rønne

Fra : Poul Nielsen

Dato : 11-06-05 21:07

> [...]
> 5.manden er vred over en afvisning af en asylansøger
> 6.manden kan ikke lide integrationsministeren, men troede ikke at det

Ja foreks kan der være tale om en kommunist eller hvad der er mindst lige så
slemt en socialist.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 12-06-05 00:53

"Poul Nielsen" <ikke@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Ja foreks kan der være tale om en kommunist eller hvad der er mindst lige

> slemt en socialist.

nej, den mulighed eksisterer ikke. En kommunist eller en socialist ville
aldrig finde på den slags - men gerne en nazist eller en voldssympatisør som
fx har siddet inde og ruske for noget så banalt som et værtshusslagsmål,
ikke sandt?

--
ahw

Fra : Jim

Dato : 12-06-05 01:14

> [...]
> ville aldrig finde på den slags - men gerne en nazist eller en
> voldssympatisør som fx har siddet inde og ruske for noget så banalt

*ROTFLOLPIMPSIYF*

Du er godt noget noget af det mest selvretfærdige fjols, jeg længe har
læst indlæg fra.
Mon ikke du skulle tage og læse lidt samfundshistorie hr. overvikar.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 12-06-05 01:17

> [...]
> læst indlæg fra.
> Mon ikke du skulle tage og læse lidt samfundshistorie hr. overvikar.

Jimsebassemand - jeg er overlærer og ikke overvikar - det er din første fejl

jeg har linjefag i samfundsfag så jeg ved da hvad jeg taler om - det gør du
ikke - det er din anden fejl

*ROTFLOLPIMPSIYF* er en forkortelse som er selvopfundet - det betyder at kun
du kan forstå den - og det hindrer debatten - det er din tredje fejl -

jeg er ikke selvretfærdig - jeg er ærlig og klog - det er du ikke - det er
din fjerde fejl.

du er blevet født på et tidspunkt, hvilket er din femte fejl.

--
ahw

Fra : Mendoza

Dato : 12-06-05 07:20

Arne H. Wilstrup wrote:
> [...]
> ville aldrig finde på den slags - men gerne en nazist eller en
> voldssympatisør som fx har siddet inde og ruske for noget så banalt

Du er for langt ude Arne... Helt ærligt, hvad er det for noget bavl at lukke
ud......

Mendoza

Fra : Tim

Dato : 12-06-05 08:37

"Mendoza" <mendoza@nospam.dk> wrote in message

> Du er for langt ude Arne... Helt ærligt, hvad er det for noget bavl at
> lukke ud......

Han gør ikke andet.

F.eks. mener han, at DDR var demokratisk, og at det kun var kriminelle der
prøvede at flygte til vesten )

Tim

Fra : Trunte

Dato : 12-06-05 22:57

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Mendoza" <mendoza@nospam.dk> wrote in message

> Han gør ikke andet.
>
> F.eks. mener han, at DDR var demokratisk, og at det kun var kriminelle der
> prøvede at flygte til vesten )

Det er ikke kun på DR der er genudsendelser... find dog på noget nyt.
Trunte

Fra : Tim

Dato : 13-06-05 08:08

"Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> wrote in message

> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er ikke kun på DR der er genudsendelser... find dog på noget nyt.
> Trunte

Det bliver aldig gammelt.

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 13-06-05 08:15

> "Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> wrote in message

> der

> Det bliver aldig gammelt.

Hvorfor bliver I ved med de genudsendelser om genudsendelser?

--
Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 13-06-05 08:23

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor bliver I ved med de genudsendelser om genudsendelser?

Hvorfor bliver du ved med de genudsendelser om genudsendelser om
genudsendelser?

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 13-06-05 10:03

> [...]
> at

> kriminelle

> Hvorfor bliver du ved med de genudsendelser om genudsendelser om

Knækkede filmen?
Det er første gang jeg er gået ind i en debat desangående, såee det!

--
Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 13-06-05 10:22

> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Knækkede filmen?
> Det er første gang jeg er gået ind i en debat desangående, såee det!

Jamen du lavede da en udsendelse (i hvertfald) om en genudsendelse om
genudsendelser?

Ok... lad os stoppe her... det blir' vist en lidt tynd debat, om ikke ret
meget

Tim

Fra : Pjensen73

Dato : 12-06-05 12:13

Arne H. Wilstrup skrev:
> [...]
> fx har siddet inde og ruske for noget så banalt som et værtshusslagsmål,

Og hvor har du så det fra?
De grupper høre bl.a. under det Autonome miljø.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 12-06-05 12:20

"Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
. En kommunist eller en socialist ville

> Og hvor har du så det fra?
> De grupper høre bl.a. under det Autonome miljø.

Næ, det er ikke korrekt - prøv at spørge Poul hvorfra jeg har de
oplysninger - jeg vil tro du vil give mig medhold i at der ikke her er tale
om et autonomt miljø i forbindelse med det, jeg har skrevet.

--
ahw

Fra : Pjensen73

Dato : 13-06-05 16:57

Arne H. Wilstrup skrev:
> [...]
> oplysninger - jeg vil tro du vil give mig medhold i at der ikke her er tale
> om et autonomt miljø i forbindelse med det, jeg har skrevet.

Hvad for en Poul skal jeg spørge???? Poul Nyrup?

Fra : Pjensen73

Dato : 11-06-05 21:20

Arne H. Wilstrup skrev:
> [...]
> 5.manden er vred over en afvisning af en asylansøger
> 6.manden kan ikke lide integrationsministeren, men troede ikke at det ville

Rettelse af punkt 4:
4.manden er anarkist -højreekstremist eller en venstreorinteret ekstremist.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 12-06-05 00:53

> Rettelse af punkt 4:
> 4.manden er anarkist -højreekstremist eller en venstreorinteret
> ekstremist.

Det kan vi sagtens blive enige om.

--
ahw

Fra : Pjensen73

Dato : 13-06-05 16:58

Arne H. Wilstrup skrev:
> "Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan vi sagtens blive enige om.
>
> --
> ahw

Kryds i kalenderen. Her er vi er enige.

Fra : NoTrabajo

Dato : 12-06-05 02:39

> [...]
> efter i det autonome miljø, på den ekstreme danske venstrefløj, men i
> stedet på den ekstreme, islamistiske højrefløj.

Da jeg hørte i radioen, at den anholdte/sigtede var dansk statsborger, fik jeg
også straks mistanke om, at det nok var en muhamedaner.
--
NoTrabajo

Fra : Per Rønne

Dato : 12-06-05 03:13

> [...]

> Da jeg hørte i radioen, at den anholdte/sigtede var dansk statsborger, fik jeg
> også straks mistanke om, at det nok var en muhamedaner.

Politiken skriver om ham:

==
Politiken er bekendt med den 34-årige mands identitet og har snakket med
flere af hans naboer, som betegner ham som »en stille og rolig fyr, der
ikke gør meget væsen af sig«. Ingen kender til, at han skulle være
politisk aktiv, og har aldrig hørt om gruppen Grænseløse Beate.

Manden har en videregående uddannelse, men er i dag arbejdsløs. Han har
langt hår og såkaldte dreadlocks og er mørk i huden.

Forskellige navne
Rikke Hvilshøjs bil blev overhældt med sprit og sat i brand af ukendte
gerningsmænd, og senere bredte flammerne sig til huset, hvor ministeren
lå og sov sammen med sin mand og deres to små børn.

Vidner siger til Politiken, at den 34-årige mand har været på
internetcafeen Powerplay mindst to gange og har brugt to forskellige
navne til at logge sig ind på computeren. Fredag aften blev han anholdt,
da han pludselig kom tilbage til cafeen, hvor politiet sad og afhørte de
personer, som havde set ham.
==

Det er ikke ukendt at middelklassedrenge, studenter eller unge
akademikere, er de mest fanatiske og dem der er mest tilbøjelige til at
bruge vold og terror i en politisk sags tjeneste. Det så vi i Tyskland
omkring 1930 {nazisterne var i vidt omfang sådanne unge, veluddannede
idealister} og i 70erne {RAF}. Det er sjældent arbejderdrenge der går
til sådanne uhyrligheder.
--
Per Erik Rønne

Fra : Mendoza

Dato : 12-06-05 07:25

"Per Rønne" wrote:

>Det er sjældent
> arbejderdrenge der går til sådanne uhyrligheder.

Eller mere korrekt: Arbejderbørn M/K

Mendoza

Fra : Per Rønne

Dato : 12-06-05 08:16

Mendoza <mendoza@nospam.dk> wrote:

> Eller mere korrekt: Arbejderbørn M/K

Piger er nu normalt mindre voldelige end drenge, og er de det endeligt
er de som regel akademikerpiger. Som Ulrike Meinhof og de
palæstinensiske selvmordsbombere af hunkøn. Som drengene går de som
regel på universitetet, og kommer fra især den højere middelklasse.
--
Per Erik Rønne

Fra : Jim

Dato : 14-06-05 16:51

> [...]
> have
> antastet folkestyrets sikkerhed ved at angribe en minister, med en

Hvis det er en fra det autonome miljø, som havde foretaget ugerningen,
havde han så set sådan ud?
http://www.funnyjunk.com/p/0528-jpg.html

Fra : Per Rønne

Dato : 14-06-05 17:39

Jim <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote:

> Hvis det er en fra det autonome miljø, som havde foretaget ugerningen,
> havde han så set sådan ud?
> http://www.funnyjunk.com/p/0528-jpg.html

Klar til indlæggelse på psykiatrisk hospital ...
--
Per Erik Rønne