Monty Python's Flying Circus.
Fra : Christopher Tracy

Dato : 11-06-05 14:26

Hey

Har set man kan få sub. på amazon ( http://tinyurl.com/cuycd ) - men den er
i reg.1. (jeg kan godt afspille reg.1, men vil gerne have den med DK-tekst)

Kan den ikke fåes i reg.2 og i dk, nogen steder, har søgt "over alt" synes
jeg. ?

--
/C.T.

May U Live 2 C the Dawn

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 11-06-05 14:52

"Christopher Tracy" <goldartist@_remove_this_yahoo.com> wrote in message
> [...]
> DK-tekst)
>
> Kan den ikke fåes i reg.2 og i dk, nogen steder, har søgt "over alt" synes

Jeg tror det næppe. Jeg har selv denne 14disc box, hvilket jeg købte fra
Axelmusic.com. Det er simpelthen bare endeløse grin delt ud på 14 dvd
skiver! Simpelthen et must, hvis man er Monty Python fan.

Desuden mener jeg ikke man bør have danske undertekster på, da det netop er
deres høj-britiske, der får sketchene til at være endnu mere morsomme.

Mvh. Martin

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-05 23:13

> Desuden mener jeg ikke man bør have danske undertekster på, da det netop
er
> deres høj-britiske, der får sketchene til at være endnu mere morsomme.

Især hvis de er ligeså ringe undertekstet som "Life of Brian" på DR i går.
Så ryger sammenhængen i dialogerne fuldstændigt.

Mvh
Jan Rysz

Fra : Christopher Tracy

Dato : 12-06-05 10:24

Hey

Rysz (8900) wrote:
> [...]

OK - man kan sige det er heller ikke et krav

Men, er der nogle danske forhandlere der har dem, synes ikke jeg har kunnet
finde dem ?

> Især hvis de er ligeså ringe undertekstet som "Life of Brian" på DR i
> går. Så ryger sammenhængen i dialogerne fuldstændigt.

Den har jeg på DVD, så jeg så den ikke på DR, så jeg ved ikke hvor ringe det
var :)

--
/C.T.

May U Live 2 C the Dawn

Fra : -USH-

Dato : 14-06-05 17:39

Det kan ikke lade sig gøre. Du er ikke den eneste der gerne ville ha sådan
en.

Martin Ohlsson skrev:
> Desuden mener jeg ikke man bør have danske undertekster på, da det
> netop er deres høj-britiske, der får sketchene til at være endnu mere
> morsomme.

Men det er meget godt til hvis eventuelt engelsk-forskræmte personer skal se
med.

--
Venlig hilsen
-Ulrik-