Justerbar propel i kompositmatriale
Fra : Per Christiansen

Dato : 11-06-05 07:22

Hej jeg overvejer at købe en af de justerbare propeller fra
QL Multi propel
http://www.qlmarine.com/ql.asp
Er der mogen der har erfaring med de propeller.

Den skal bruges til en 26 fods bayliner med en 230hk mercruiser
og alpha 2 drev.

Det må da være et plus at man kan justere med 1" af gangen til
man rammer det omdrejningstal man skal have, men kan den
holde eller lægger den pladene bagover så den taber fart.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 11-06-05 11:01

"Per Christiansen" <p@lite.dk> skrev

> Det må da være et plus at man kan justere med 1" af gangen til
> man rammer det omdrejningstal man skal have, men kan den
> holde eller lægger den pladene bagover så den taber fart.

Jeg kender slet ikke omtalte produkt, men generelt tror jeg, at Volvo næppe
vil lægge navn til noget, som ikke holder. Jeg synes, at generelt er
kvaliteten i QL ganske fin, så det tror jeg ikke, du skal være bange for.

Claus
--
Sælges *billigt* og nyt:
Mindre blokke, bl.a O.H i aluminium samt anden i rustfrit