Mere Rikke Hvilshøj
Fra : A,And

Dato : 11-06-05 02:58

Med den amatør aktion, der er lagt for dagen ved brandattentatet mod
Hvilshøj (hvide bukser, hvid trøje med logo), skulle det ikke undre mig et
tøddel om det var venstre selv, der stod bag attentatet.
Regeringen er gået tilbage i meningsmålingerne, og folk vil synes, at det er
"Åh så synd". (Så får de pr. automatik
flere stemmer ved næste valg).
Det er også blæst godt op i medierne : "Danmark i Terror-rædsel". Hallo! der
gik ild i en bil!! (Synd, det var en fin bil!!)
De Bedste Hilsner
Lars

Fra : Tina T.

Dato : 11-06-05 06:11

"A,And" <Hexata@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der
> gik ild i en bil!! (Synd, det var en fin bil!!)

Skulle du ikke hellere tage at gå i seng, du virker overtræt, sjældent har
jeg set noget så forvrøvlet vås.

Tina T.

Fra : A,And

Dato : 11-06-05 09:25

"Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "A,And" <Hexata@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> snip

Beklager jeg er udhvilet!!
De Bedste Hilsner
Lars

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 11-06-05 17:53

"A,And" <Hexata@hansen.mail.dk> wrote in message

> "Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Beklager jeg er udhvilet!!

I så fald må du være mere end almindelig dum.

det handler ikke om at miste en bil. I den retning er det ligegyldigt om man
smider maling efter statsministeren eller kaster æg efter ham.

Alle tre ting er et angreb på demokratiet, og bør straffes særdeles hårdt.

Peter

Fra : A,And

Dato : 11-06-05 21:05

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse

> "A,And" <Hexata@hansen.mail.dk> wrote in message

> I så fald må du være mere end almindelig dum.
> Jeg har papirer på at jeg ikke er dum, kan du sige det samme?
De Bedste Hilsner
Lars

Fra : morten sorensen

Dato : 11-06-05 21:13

A,And wrote:

>Jeg har papirer på at jeg ikke er dum, kan du sige det samme?

Du har alligevel følt det nødvendigt at få det dokumenteret?

--

morten sorensen

Fra : A,And

Dato : 12-06-05 05:14

"morten sorensen" <morten@mortens.net_DELETE> skrev i en meddelelse

> Du har alligevel følt det nødvendigt at få det dokumenteret?
>

> --
>

> morten sorensen

Ikke før jeg begynbdte at skrive her!!!

De Bedste Hilsner
Lars

Fra : Pjensen73

Dato : 11-06-05 21:22

A,And skrev:
> "Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse

> De Bedste Hilsner
> Lars

De papirer vil jeg gerne se.
Kan du ikke scanne dem og poste dem i dk.binaer?

Fra : A,And

Dato : 12-06-05 05:17

"Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> De papirer vil jeg gerne se.
> Kan du ikke scanne dem og poste dem i dk.binaer?

Beklager, mit CPR. samt adresse står i dem, så :"No Dice"
De Bedste Hilsner
Lars

Fra : Bo Warming

Dato : 12-06-05 07:53

> [...]

Jeg har papirer på at jeg er ikke sindsyg, ikke psykotisk, ikke psykosenær.
Betyder det at jeg er normalere, ufarligere, psykisk sundere end folk flest
på usenet? Vi er alle tossede og alle pletvis dumme

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-05 10:54

Bo Warming wrote:
> "A,And" <Hexata@hansen.mail.dk> wrote in message

> Jeg har papirer på at jeg er ikke sindsyg, ikke psykotisk, ikke
> psykosenær.

Jo, men har du ikke også papir på det modsatte?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Pjensen73

Dato : 12-06-05 11:55

A,And skrev:
> "Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Beklager, mit CPR. samt adresse står i dem, så :"No Dice"
> De Bedste Hilsner
> Lars

Ved hjælp af Paint, som er standart i Windows XP, så kan du strege dit
CPR og adresse over med en sort farve.
Så det er ingen undskyldning.

Fra : Trunte

Dato : 12-06-05 22:53

> [...]
>
> "Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Beklager, mit CPR. samt adresse står i dem, så :"No Dice"

De kan da fjernes inden du scanner...
Trunte

Fra : PerX ...

Dato : 11-06-05 22:03

In article <42ab16df$0$699$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
nixen@bixen.dk says...
> Alle tre ting er et angreb på demokratiet, og bør straffes særdeles hårdt.

Nå, ligesom da Anders Fjogh ignorerede flertallet af befolkningen og gik
i krig alligevel?

Fra : Tim

Dato : 11-06-05 23:07

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_remove_this_.com> wrote in message
> In article <42ab16df$0$699$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
> nixen@bixen.dk says...
>
> Nå, ligesom da Anders Fjogh ignorerede flertallet af befolkningen og gik
> i krig alligevel?

Link?

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 11-06-05 23:13

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "PerX ..." <hyp1999@_hotmail_remove_this_.com> wrote in message

> Link?

Den har vi haft Tim, og du tabte....
Igen..

--
Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 12-06-05 08:33

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message
> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den har vi haft Tim, og du tabte....
> Igen..

Nope... du fattede det bare ikke... selv med links til Gallup, der _beviste_
det!

Påstanden i den tråd gik på at _ingen_ undersøgelser havde vist et flertal
for krigen.

Det passer ikke. Skal jeg finde det til dig Allan... hm?

Du er altid go' for en griner... fortsæt du bare denne gren lidt endnu

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 12-06-05 09:52

> [...]
>
> Det passer ikke. Skal jeg finde det til dig Allan... hm?
>
> Du er altid go' for en griner... fortsæt du bare denne gren lidt endnu

Du kunne finde nogen der sgade god for besættelsen efter krigen var
afsluttet.
Når det gjaldt selve krigen, så var så godt om alle undersøgelser for et
NEJ.
Er det korrekt?
Hvis ja, kan man så ikke udlede, at selve krige, ikke havde et
befolkningsflertal bag sig?
Klaphat.

--
Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 12-06-05 10:38

> [...]
> afsluttet.
> Når det gjaldt selve krigen, så var så godt om alle undersøgelser for et

HOV du, din snyder! Hvor kom det dér "så godt som" lige pludselig fra??

Her er, hvad du faktisk _skrev_, og ikke hvad du _tror_ du skrev:

"I hver eneste meningsmåling ang. krigen og dens start, så har Danskerne
været imod den.!"

I den sætning er der ikke nogen slinger i valsen.

Du vil altså gerne lave "hver eneste" om til "så godt som alle", men der
_står_ altså "hver eneste", og her er svaret:

http://www.infopaq.dk/forside/forside.asp?artno=117265

> Er det korrekt?

Nej. Se ovenstående.

> Hvis ja, kan man så ikke udlede, at selve krige, ikke havde et
> befolkningsflertal bag sig?

Det er så ikke "ja".

> Klaphat.

Det kan du sgu' selv være

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 12-06-05 10:55

> [...]
>
> Du vil altså gerne lave "hver eneste" om til "så godt som alle", men der
> _står_ altså "hver eneste", og her er svaret:

Nu er det jo ikke Min tråd til Dig det her drejer sig om, men om Vi gik i
krig, *uden* at have et folkeligt flertal bag, og det gjorde Vi jo, det
indrømmer selv regeringen.

> http://www.infopaq.dk/forside/forside.asp?artno=117265

> Nej. Se ovenstående.

Som omhandler besættelsen, og ikke det at starte en krig med USA som
frontfigur.
Se nu hvornår den er lavet din klaphat.

"15-02-2004 10:30]"

Og der står endvidere, altså lige før og under krigen, så viste
meningsmålingerne..

"Til sammenligning var hele 57 procent af danskerne imod dansk deltagelse i
krigen for 11 måneder siden, før angrebet på Saddam Husseins regime blev
indledt. "

Altså, man går ind for, at vi skal blive som besættende magt, fordi Vi har
været med til at starte krigen, en krig som ihvertfald 57 % var imod.

> Det er så ikke "ja".

Jo det er, at Du ikke kan se forskellen på hvad folk sagde lige før, og
under krigen, og da det var evident at Vi var blevet løjet for, når det
gjaldt det grundlag som der blev stemt over, nemlig at der var WMD, for det
er jo det der er det springende punkt, som Per Stig fik lagt lov på, ved sin
udtalelse i folketinget, "Vi følger FN sporet", hvilket opp. tolkede som at
man ville følge Sikkerhedsrådet, men de blev klogere gjorde de.
Havde opp. vidst hvad der lå bag ordene, "Vi følger FN sporet", så havde der
kun været Regeringspartierne og DF som stemte for.

Og det mener jeg stadig at Du er.

--
Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 12-06-05 11:40

> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nu er det jo ikke Min tråd til Dig det her drejer sig om,

Når du henviser til, at jeg tabte i den anden tråd, og det er en lodret løgn
(det var oven i købet _dig_ der tabte), så kan du da stole på, at det er det
det handler om.

Nu begynder du så pludselig at ændre ordlyden ved at indsætte et "så godt
som", ud af den blå luft. Nice try, men den går bare ikke.

"I hver eneste meningsmåling ang. krigen og dens start, så har Danskerne
været imod den.!"

Det passer ikke! Fat det dog.

Kom så ikke bagefter, og tillæg din sætning andre betydninger, end _det der
faktisk står_!

LOL for en klaphat du er

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 12-06-05 12:10

> [...]
> været imod den.!"
>
> Det passer ikke! Fat det dog.
>
> Kom så ikke bagefter, og tillæg din sætning andre betydninger, end _det

Du mangler stadig at vise mig en meningsmåling der, før og under sleve
krigen, siger at der er et flertal!

--
Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 12-06-05 12:48

> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du mangler stadig at vise mig en meningsmåling der, før og under sleve
> krigen, siger at der er et flertal!

Hvad er det du ikke forstår i følgende sætning, som du _SELV_ har skrevet? :

"I hver eneste meningsmåling ang. krigen og dens start, så har Danskerne
været imod den.!"

Hvor i den sætning ser du _noget som helst_ om, hvornår den meningsmåling
skulle være foretaget? "HVER ENESTE" står der.

Hvilket af de to ord "hver" og "eneste" er det du ikke forstår?

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 12-06-05 12:53

> [...]
> skulle være foretaget? "HVER ENESTE" står der.
>
> Hvilket af de to ord "hver" og "eneste" er det du ikke forstår?

Og Tim, du fatter bare nada.

Det er *ikke* krigen som der er flertal i befolkningen for, ej heller at vi
gik igang med USA, men at vi, når nu vi har startet den, må blive inde i
Irak.

Hvis mig bare en eneste, der siger, at det var ok at gåå ind uden mandat og
at det er helt fint det der sker/skete.
Det er dig der ikke kan se forskellen.
At der så bliver spurgt, "Er det iorden at Danmark stadig er i krig i Irak,
tjaae, det må stå for målingsinst. regning, men der er ikke, og har aldrig
været et flertal i befolkningen for at vi gik ind i Irak.

--
Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 12-06-05 16:11

> [...]
>
> Hvis mig bare en eneste, der siger, at det var ok at gåå ind uden mandat
> og at det er helt fint det der sker/skete.

Det er _dig_ der fatter nada. Hvad står der i følgende:

"Undersøgelsen viser, at 52 procent af danskerne mener, at det var en rigtig
beslutning, at Danmark gik aktivt ind i krigen, mens 38 procent mener, at
beslutningen var forkert. 11 procent svarer ved ikke." ?

http://www.infopaq.dk/forside/forside.asp?artno=117265

Hvor mange gange skal du have det link, før du fatter det?

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 14-06-05 06:52

> [...]
>
> http://www.infopaq.dk/forside/forside.asp?artno=117265
>
> Hvor mange gange skal du have det link, før du fatter det?

Hvor mange gange skal Du have at vide, at der aldrig har været et
befolkningsgrundlag for at indlede krigen *udenom FN's sikkerhedsråd*, og at
man her blander krigen og besættelsen sammen så folk svarer som de gør, det
er ærgeligt.
Jeg har e-mailet Gallup, for at få de spørgsmål der hører til denne
undersøgelse.

--
Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 14-06-05 11:24

> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvor mange gange skal Du have at vide, at der aldrig har været et
> befolkningsgrundlag for at indlede krigen

Hvem fanden snakker om et "befolkningsgrundlag" i følgende sætning, som _DU_
har skrevet:

"I hver eneste meningsmåling ang. krigen og dens start, så har Danskerne
været imod den.!"

?????

Du _VIL_ bare ikke indrømme, at du har dummet dig _IGEN_!

Indrøm dog for helvede, når du dummer dig.

TIm

Fra : Allan Riise

Dato : 14-06-05 13:42

> [...]
> _DU_
> har skrevet:
>
> "I hver eneste meningsmåling ang. krigen og dens start, så har Danskerne

Et befolkningsgrundlag = med en majoritet af befolkningen.

--
Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 14-06-05 13:55

> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Et befolkningsgrundlag = med en majoritet af befolkningen.

Citat start:
"I hver eneste meningsmåling ang. krigen og dens start, så har Danskerne
været imod den.!"
Citat slut.

Det passer ikke:

Fra : Jim

Dato : 11-06-05 23:49

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nixen@bixen.dk says...
>
> Nå, ligesom da Anders Fjogh ignorerede flertallet af befolkningen og

Gjorde han virkelig?
Og det kan du bevise?
Det blev vedtaget ved flertalsafstemning i Folketinget, at Danmark ville
støtte en fjernelse af Saddam ved at sende de ressourcer, vi kunne
undvære.
Men jeg tror snarere, at det er din virkelighedssans, der spiller dig et
puds.

Fra : Allan Riise

Dato : 12-06-05 00:41

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> undvære.
> Men jeg tror snarere, at det er din virkelighedssans, der spiller dig et

Står der flertallet af "befolkningen" eller via et flertal i folketinget?

--
Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 12-06-05 01:10

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse

> Står der flertallet af "befolkningen" eller via et flertal i
> folketinget?

Folketinget repræsenterer befolkningen, også i dette spørgsmål.
Du vil vel ikke have, at regeringen skal spørge befolkningen ved
afstemning om alt, du er utilfreds med?

J.

Fra : Allan Riise

Dato : 12-06-05 01:36

> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Folketinget repræsenterer befolkningen, også i dette spørgsmål.
> Du vil vel ikke have, at regeringen skal spørge befolkningen ved
> afstemning om alt, du er utilfreds med?

Nej, men lidt gefühl med hvad befolkningen ønsker er tilrådeligt, især når
det drejer sig om at sende Danske soldater i krig.

Og Du krøb udenom, for har den Danske befolkning ikke, i det store hele,
været imod at sende soldater i krig, eller hva'?

--
Allan Riise

Fra : Per Rønne

Dato : 12-06-05 03:22

Allan Riise <Ari06@pc.dk> wrote:

> Står der flertallet af "befolkningen" eller via et flertal i folketinget?

Nu kræver grundloven ikke folkeafstemning om krigserklæringer, den
forbyder det direkte {udenrigspolitik} - og der var jo ikke tale om
afgivelse af suverænitet.

Derudover viste opinionsundersøgelser efterfølgende, efter krigens
afslutning, at flertallet besluttede beslutningen.
--
Per Erik Rønne

Fra : Allan Riise

Dato : 12-06-05 08:13

""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Derudover viste opinionsundersøgelser efterfølgende, efter krigens
> afslutning, at flertallet besluttede beslutningen.

Nej.
Flertallet gik ind for, at havde Vi begået krigen, måtte og skulle Vi også
være med til genopretningen.

--
Allan Riise

Fra : Per Rønne

Dato : 12-06-05 08:39

> [...]

> Nej.
> Flertallet gik ind for, at havde Vi begået krigen, måtte og skulle Vi også

Som jeg husker målingerne gik flertallet efter krigen ind for at den
danske krigsdeltagelse var rigtig.

Desværre havde Nyrup glemt forskellen mellem en implikation og en
biimplikation, så han fik ikke nået at få S med. Hvilket naturligvis
ville have været en fordel - og så havde vi i øvrigt fået sendt
jægerkorpset i stedet for en ubåd til en ørkenkrig;-(.
--
Per Erik Rønne

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 12-06-05 08:35

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse

> Står der flertallet af "befolkningen" eller via et flertal i folketinget?

Lad nu bare fjolset komme med sit ævl. Ignorer ham.

Enhver ved at det ikke engang var et flertal i folktinget. De fleste var
fraværende den dag

PEter

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 12-06-05 08:34

> [...]
> nixen@bixen.dk says...
>
> Nå, ligesom da Anders Fjogh ignorerede flertallet af befolkningen og gik

Nej de to ting kan ikke sammenlignes.

selv om alle her i gruppen ved at jeg gerne ville, men det er umuligt at
bland Irakk ind i denne diskussion.

Eneste chance vil være at den form for "demokrati" en første skridt på vejen
mod en dansk udgave af Saddam Husein

Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 12-06-05 19:46

"Tina T." <tina-t@hotmail.com> wrote in message

> Skulle du ikke hellere tage at gå i seng, du virker overtræt, sjældent har
> jeg set noget så forvrøvlet vås.

Biler fremstilles af robotter. Når der er trykket på startknappen til
produktioins-anlægget afhænger udgifterne til en sådan japansk Citroen-bil
alene af råstofforbruget ( især råjern men også uran til fabrikkens energi
og råolie til bilens plastdele.)

Da attentatmanden således var materiel hærværksmand og ikke i stor stil og
da han næppe havde brandstiftet så fjernt fra villaens beboelsesrum, er
snak om livsvarig fængsel absurt - vi behøver ikke afvente dommer-beslutning
for at vide at straframmer er straframmer, og liv og helbred var næppe på
spil, så vort milde straffesystem kan ikke skrue sig op til over to år.

Demokratiet har aldrig været truet af vold mod politikere. Siden WW2 har
nogle få bodyguards til især USA-præsidenter været rigelig beskyttelse.
Mange attentatforsøg - selv det på Ronald Reagan - kan være fup - hvilket
seriøse forskere mener at det på Hitler også var (20 juli 44, læs Tage Voss
bog). Estrup mordforsøg var vist også fup.
Gavnes demokratiet af, at medie-stars render rundt "pressing the flesh"?
Ikke spor. Og krigsjournalister er vist også en overflødig
underholdnings-luksus som medierne ikke burde have lov at få statsstøtte
til.
Hvis krise, bør regering gå under jorden. Intet vil skades ved det. Men
sådan krise har hidtil ikke eksisteret i Danmark, omend Hvilshøj-ravagen gør
overforbruget af bodyguards lige knap så tosset som det ellers er.

Kamal Qureshi var på EB-forsiden i få dage før Hvilshøj-hærværket for vold
mod nabo. Han smager nu den medicin han selv fabrikerer, når han
falskanmelder om trusselsbreve. Eller måske han virkelig forløb sig. Trusler
er sjældent værd at skrive om, selvom der som her er et vidne (men upartiske
vidner er sjældne i sådanne sager).
Glistrup og jeg har fået smadret mange ruder. Det dækker medierne ikke. En
kæmpe jernstang ramte langt ind i Hummeltofte 125 æresboligen i Virum og
kunne have gjort personskade.
De autonome søgte at smide ham i søen i Fælledparken, men ramte ham kun i
ansigtet med ætsende alkyd-malingbomber, og og det tilsvinede offer
interviewedes i TV-avisen af Georg Metz, men det planlagte overfald blev
straks forfalsket af Ritzau og dermed alle medier til at "de unge
provokeredes spontant" og at de brugte tomater.
Jeg stod med kone og ½ årig søn i barnevogn da pludselig Preben Wilhjelms
brunskjorter ankom i hundredvis med ens masker, ens kasteskyts og
VenstreSocialistisk Ungdom faner - butikkerne var lukket om eftermiddagen 1
maj, og selv hvis der havde været tomater blandt kasteskytset, havde det
været anskaffet udfra planlægning - der var ingen æg eller rådden frugt ,
sådan som Wilhjelm fornylig har påstået - et år var der maling i
plastposer, et andet år maling fyldt på elektriske pærer.

Men det er kun SF-typer der klynker.Og nu måske den brystforstørrede Bertel
Haarder-efterfølger.

Fra : Per Rønne

Dato : 11-06-05 06:45

> [...]

> Hvilshøj (hvide bukser, hvid trøje med logo), skulle det ikke undre mig et
> tøddel om det var venstre selv, der stod bag attentatet.

Den pågældende dreng eller unge mand er forlængst fundet - og han er
uden for mistanke.
--
Per Erik Rønne

Fra : A,And

Dato : 11-06-05 09:26

> A,And <Hexata@hansen.mail.dk> wrote:

> snip

Så må venstrefolk være mere snedige end jeg var klar over.
De Bedste Hilsner
Lars

Fra : Pjensen73

Dato : 11-06-05 10:11

A,And skrev:
> [...]
> Det er også blæst godt op i medierne : "Danmark i Terror-rædsel". Hallo! der
> gik ild i en bil!! (Synd, det var en fin bil!!)

Hvorfor skulle venstrefolk dog gøre det?

Fra : A,And

Dato : 11-06-05 10:42

> snip

For at få medfølelse i befolkningen, og flere stemmer ved næste valg.
Hilsner
Lars

Fra : Pjensen73

Dato : 11-06-05 11:18

A,And skrev:
> "Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> For at få medfølelse i befolkningen, og flere stemmer ved næste valg.
> Hilsner
> Lars

Tror du virkelig på det.
Så langt tror jeg nu ikke at venstrefolk vil gå, bare for at scorer
nogle stemmer.

Fra : A,And

Dato : 11-06-05 12:44

> [...]

Javel, de har da lavet en inhuman indervarderpolitik for at føje Dansk
Folkeparti.
De Bedste Hilsner
Lars

Fra : Pjensen73

Dato : 11-06-05 13:30

A,And skrev:
> "Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Javel, de har da lavet en inhuman indervarderpolitik for at føje Dansk
> [...]
Det hænger jo ikke sammen det du skriver.
Så jeg gentager lige mit spørgsmål.

Tror du virkelig på det.
Så langt tror jeg nu ikke at venstrefolk vil gå, bare for at scorer
nogle stemmer.

Venstrepolitiker er meget tilfreds med den førte indvandrepolitik. De
ligger ikke på maven for Pia Kjærsgård.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 11-06-05 16:37

> Venstrepolitiker er meget tilfreds med den førte indvandrepolitik. De
> ligger ikke på maven for Pia Kjærsgård.

Tror du selv på det?

--
ahw

Fra : Pjensen73

Dato : 11-06-05 17:18

Arne H. Wilstrup skrev:
> "Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Tror du selv på det?
>
> --
> ahw

Ja, selvfølgelig gør jeg det.
Eller meldte de sig vil ud af venstre.
Og de ligger ikke på maven for Pia Kjærsgård, for det er jo ikke hende
der regerer landet. (Det ville da ellers være rart )

Men du tror måske, ligesom "A.And", at det var venstrepolitikker, som
stod bag attentatet?

Fra : A,And

Dato : 11-06-05 21:08

"Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Javel, hvis jeg troede på reinkarnation ville det nærliggende at tro at Pia
Kjærsgaard var reinkartionen af
Adoph Hitler .

De Bedste Hilsner
Lars

Fra : Pjensen73

Dato : 11-06-05 21:23

A,And skrev:
> "Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Javel, hvis jeg troede på reinkarnation ville det nærliggende at tro at Pia
> [...]
Hvad fanden har Pia Kjærsgård med Adolf Hitler at gøre????

Fra : A,And

Dato : 12-06-05 05:22

Pia

> Hvad fanden har Pia Kjærsgård med Adolf Hitler at gøre????

De ville begge to gerne have nogle lejre, hvor man kunne internerer
fremmede, gerne med en diskret togfor-
bindelse!! Yderligere er deres holdning til "ikke ariske"
af samme kaliber.
De Bedste Hilsner
Lars

Fra : Per Rønne

Dato : 12-06-05 07:26

> De ville begge to gerne have nogle lejre, hvor man kunne internerer
> fremmede, gerne med en diskret togforbindelse!! Yderligere er deres
> holdning til "ikke ariske" af samme kaliber.

Vås. Der findes næppe noget mere pro-jødisk parti her i landet end Dansk
Folkeparti - og hvad var det nu lige Adolf Hitler gjorde mod jøderne?
--
Per Erik Rønne

Fra : Jim

Dato : 12-06-05 11:23

> [...]
> fremmede, gerne med en diskret togfor-
> bindelse!! Yderligere er deres holdning til "ikke ariske"

Burde du ikke underskrive dig selv med Erasmus Montanus?

Fra : Tobias

Dato : 11-06-05 17:51

> For at få medfølelse i befolkningen, og flere stemmer ved næste valg.
> Hilsner
> Lars

Når du skriver næste valg, så går jeg ud fra at du mener næste
folketingsvalg.
Er du klar over at der formentlig er knap 4 år til næste folketingsvalg?
Tror næppe at denne brand får nogen som helst betydning for udfaldet af
næste folketingsvalg.

Du har en god fantasi må jeg sige, siden du kan komme op med sådan en
vanvittigt konspirationsteori.
Selv finder jeg den totalt usandsynlig.

Fra : A,And

Dato : 11-06-05 21:03

"Tobias" <fjern-x-bizze@xspacecowboyz.dk> skrev i en meddelelse

> snip
Man kan sagtens få folketingsvalg v.h.a. mistillid.
De Bedste Hilsner
Lars

Fra : Tobias

Dato : 11-06-05 22:07

> Man kan sagtens få folketingsvalg v.h.a. mistillid.
> De Bedste Hilsner
> Lars

Det er korrekt, folketinget kan nedlægge et mistillidsvotum mod den siddende
regering.

Men hvad har det med sagen at gøre ?
kan ikke se sammenhængen mellem du svarer og det jeg skrev...

Fra : TBC

Dato : 11-06-05 12:12

"A,And" <Hexata@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse

"Danmark i Terror-rædsel".

LOL, hvem har skrevet det EB?

TBC

Fra : A,And

Dato : 11-06-05 12:45

"TBC" <-sutmin@2night.dk> skrev i en meddelelse
> "A,And" <Hexata@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> "Danmark i Terror-rædsel".
>
> LOL, hvem har skrevet det EB?
>
> TBC
>
> Nej, Metro Express, Århus

De Bedste Hilsner
Lars

Fra : Bent Jensen

Dato : 13-06-05 01:05

"A,And" wrote ...

> Med den amatør aktion, der er lagt for dagen ved brandattentatet mod
> Hvilshøj (hvide bukser, hvid trøje med logo), skulle det ikke undre mig et
> tøddel om det var venstre selv, der stod bag attentatet.

Håber du klarer at vågne op fra din drømmetilstand.

Bent

Fra : Bo Warming

Dato : 13-06-05 05:06

"Bent Jensen" <kongaead@my-deja.com> wrote in message
> "A,And" wrote ...

> Håber du klarer at vågne op fra din drømmetilstand.

At AAnd "IKKE VILLE UNDRE SIG EN TØDDEL" betyder ikke at han drømmer om
vilde sammensværgelsesteorier

"Man dutter folk en mening på/
hvis vanvid alle kan forstå" (Piet Hein)